Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» در گیلان با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف، به کار خود پایان داد.

وی افزود: اثر «گودال هرات» نوشته حسن قربانی از اعضای دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان سمنان، برگزیده بخش داستان کوتاه این جشنواره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره جوان سوره به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار شد.

شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی و جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش‌های اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

جشنواره جوان سوره در بخش داستان و شعر با موضوع آزاد و بخش ویژه با موضوع مدح پیامبر و وحدت با حضور 215 نفر از استان های مختلف کشور برگزار شد.

انتهای پیام / گ

جزئیات درخشش هنرمند استان سمنان در جشنواره جوان سوره 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عکس هنری ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • جشنواره «نقالان سوره» بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر دست گذاشته است