Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:54:43 GMT

قطبی پس از ۱۰ سال در لیگ آفتابی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۵۷۴

سرمربی جدید تیم فولاد برای اولین بار بعد از ۱۰ سال به یک بازی لیگ برتری بازگشت.

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند.

 

 جدا از حساسیت‌هایی که معمولاً دیدار این دو تیم سرخپوش شمال و جنوب کشور با یکدیگر داشته و حتی صرفنظر از موقعیت خوب تراکتور در جدول که می خواهد با برد این دیدار به کورس صدرنشینان اضافه شود، جدال امروز دو تیم یک نکته بسیار ویژه دارد؛ افشین قطبی، سرمربی یک دهه قبل تیم پرسپولیس و همچنین آخرین سرمربی تیم ملی قبل از کارلوس کی روش، به تازگی هدایت تیم فولاد را به عهده گرفته و پس از ۷ سال دوباره به ایران آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قطبی کار خود را با فولاد امروز و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به صورت رسمی آغاز می‌کند. بنابراین حضور این مرد پر انرژی در جو پرشور ورزشگاه تبریز، نخستین قاب ها را از دوره جدید مربیگری او در ایران ثبت می کند. افشین قطبی دقایقی قبل از شروع بازی وارد ورزشگاه یادگار امام شد و از سوی برخی تماشاگران تراکتور هم مورد تشویق قرار گرفت.

 

 او که فرصت چندانی برای پیاده سازی تفکراتش در فولاد نداشته، امروز می خواهد با تزریق همان روحیه و انگیزه ای که همیشه از او سراغ داشته ایم، فاکتوری مثبت در تیمش ایجاد کند تا منجر به کسب نتیجه مناسب در یکی از سخت ترین بازی های فصل بشود.

 

این اولین تقابل قطبی و تراکتورسازی در تاریخ لیگ خواهد بود، چرا که در زمان حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس، تراکتورسازان دسته اول فوتبال ایران حضور نداشتند و در لیگ یک بازی می کردند.

 

 

 

 

فولاد خوزستان افشین قطبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال