Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24 ؛ پس از چهل و هشت ساعت جستجو عامل حمله استراسبورگ در همان شهر کشته شد.
حوالی ساعت بیست و یک پنجشنبه پلیس فرانسه ، شریف شیکات عامل حمله بازار استراسبورگ را از پای درآورد.وی در حال ورود به یک ساختمان هدف قرار گرفت. وی در حالی هدف قرار گرفت که سه پلیس گشت در خیابان تلاش می کردند وی را که با اسلحه اش در حال تیراندازی بود کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریستوف کاستانر وزیر کشور فرانسه در این باره گفت در زمان تلاش برای دستگیری ، شیکات به مقابله با نیروهای پلیس و تیراندازی پرداخت که نیروهای پلیس هم به سرعت واکنش نشان دادند و وی را از پا درآودند.
یکی از شاهدان می گوید ما دیدیم نیروهای پلیس به سمت آن منطقه می دوند و به ما گفتند عقب برویم زیرا در آنجا فرد تروریست دیده شده است. ما خیلی زود صدای تیراندازی شنیدیم . اما نتوانستیم نزدیک شویم. دهها صدای تیر شنیده شد.
مرد دیگری می گوید ما در خانه بودیم. ما صدای تیراندازی شنیدیم. در ابتدا صدای یک تیر و پس از آن صدای پنج یا شش تیراندازی دیگر به طور پیاپی شنیده شد.کل این ماجرا حدود دوازده دقیقه به طول انجامید.
بیش از هفتصد تن نیروهای پلیس فرانسه به مدت چهل و هشت ساعت به دنبال شریف شیکات بودند. تنها چند دقیقه پس از مرگ شیکات ، داعش از طریق خبرگزاری اعماق اعلام کرد عامل حمله استراسبورگ یکی از سربازان این گروه تروریستی بود.
در حمله تروریستی استراسبورگ سه نفر کشته و پنج نفر به شدت زخمی شدند که سه تن از آنان میان مرگ و زندگی به سر می برند. قرار است بازار کریسمس استراسبورگ از روز جمعه فعالیت خود را از سربگیرد .
شهردار استراسبورگ اطمینان داد که زندگی عادی در این شهر از سر گرفته خواهد شد. رونالد ریس تاکید کرد کشته شدن عامل حمله استراسبورگ به از سرگیری زندگی عادی شهر کمک می کند. زیرا تاکنون مردم از آزاد بودن یک تروریست در شهر نگران بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استراسبورگ عامل حمله پليس کشته فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این‌که متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عامل صدای شنیده‌شده در گناوه انفجار در معدن سنگ بوده است
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • تیراندازی به چند شئ پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد