Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:06:08 GMT

پلیدی آل سعود برای ملت های دنیا ثابت شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۵۹۲

پلیدی آل سعود برای ملت های دنیا ثابت شده است

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: پلیدی و خبیث بودن آل سعود برای ملت های دنیا و به ویژه مسلمانان ثابت شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: با گذشت حدود چهار سال از آغاز حمله نظامی آل سعود به یمن کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آل سعود ادعای خادم بودن حرمین شریفین را دارد در حالی که با حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی انواع جنایت های غیرانسانی را علیه ملت مظلوم یمن مرتکب می شود.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: کشتار و آوارگی صدها هزار نفر و افزایش روزافزون قحطی و انواع بیماری ها تنها بخش ناچیزی از خسارت های وارده به ملت مظلوم یمن از زمان آغاز حمله نظامی آل سعود به این کشور اسلامی است.
حجت الاسلام موسوی اعظم با تبریک هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع)، عنوان کرد: آن حضرت پیوسته تحت مراقبت خلفای بنی عباس بود اما با این وجود تلاش های لازم را برای هدایت جامعه اسلامی انجام می داد.
وی ابراز داشت: امام یازدهم شیعیان مسأله غیبت فرزندش حضرت مهدی (عج) را به طور مستمر و در فرصت های مختلف برای مسلمانان تبیین می کرد.
حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: هم اینک نیز مراجع تقلید و علمای دینی به عنوان نائبان امام عصر (عج) در حال هدایت شیعیان و جامعه اسلامی هستند.
وی با تسلیت 10 ربیع الثانی سالروز وفات حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار دارای مقام، منزلت و جایگاه والایی بوده و به کریمه اهل بیت (ع) ملقب است.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه جنايت هاي آل سعود در يمن كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سرعت مجاز در کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین قزوین ۷۰ کیلومتر در ساعت است.

وی افزود: سرعت خودرو‌ها با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت با دقت بالای ۹۸ درصد در قالب بستر فیبر نوری کنترل و مدیریت می‌شود.

عرشیان اضافه کرد: دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۲۴ ساعت از شبانه روز فعال است و نسبت به ثبت تصاویر خودرو‌های متخلف اقدام می‌کنند و متخلفان به پلیس راهور معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی‌ها» به دنیا فهماند که ایران با قرآن همراه است
  • بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • آیا در برزخ شفاعت وجود دارد؟
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • (ویدیو) یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید
  • رذایل اخلاقی در دنیا علاج نشوند در آخرت سبب هلاکت ما می شوند
  • گناه، پلیدی روح است و «اهل بیت» باید از این پلیدی دور باشند