Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@01:16:55 GMT

تکیه بر توان داخلی راه نجات کشور است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۶۳۸

تکیه بر توان داخلی راه نجات کشور است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، 23آذر در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به هشدارهای رهبری طی هفته گذشته، اظهار کرد: مردم باید به این هشدارها دقت کنند، با بصیرت کامل عرصه را رصد کنند، به‌موقع اقدام و عمل داشته باشند و اجازه خرابکاری به وابستگان داخلی بیگانگان را ندهند و مسئولان نیز باید مواظب باشند که درست عمل کنند، درست موضع بگیرند و درست سخن بگویند و با بیانات نسنجیده، نظام، مردم و رهبری را تضعیف نکنند و امنیت ملی را به مخاطره نیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه گاهی در سخنرانی رسمی مطلبی گفته می‌شود که گذشته از اینکه دقیق نیست باعث ایجاد ناامیدی در جامعه می‌شود، گفت: در خصوص «اف. ای. تی. اف» و «سی. اف. تی» و مشکلاتی که برای کشور و امنیت ملی فراهم می‌کند قبلاً مطالبی عرض کرده‌ایم و دیگران نیز گفته‌اند.
خطیب جمعه کرج گفت: آن‌هایی که در خصوص کنوانسیون‌ها سخن می‌گویند، مضرات «اف. ای. تی. اف» و «سی. اف. تی» را بهتر از دیگران می‌دانند. درست مثل قبل از تصویب برجام سخن می‌گویند و با توهین و بی‌ادبی به منتقدان سعی دارند آن‌ها را به انزوا بکشانند و با بزک کردن و لعاب دروغین می‌خواهند مردم را فریب دهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: در نشست با مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی گفته‌شده هزینه‌ها ۲۰ درصد ارزان باشد بهتر است یا ۲۰ درصد گران باشد! اتفاقاً با همین شعارها مسئله برجام را پیش بردند. و گرفتاری‌ها را بیشتر کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید در مقابل دشمن ضعف نشان داد و جوری رفتار کرد که در آن‌ها طمع ایجاد شود، افزود: تلاش‌های که تاکنون علیه ما انجام داده‌اند ناکام مانده است ولی دست از خباثت برنمی‌دارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درگیری‌های مردم و پلیس فرانسه، گفت: فرانسه عضو شورای امنیت است و خودش را مهد آزادی و رعایت حقوق بشر می‌داند، ولی در اتفاقات اخیر به‌شدت وجه خود را ازدست‌داده است و برای مقابله با جلیقه زردها دست به هر کاری می‌زند.
حسینی همدانی گفت: فرانسه در همین فاصله که مشغول درگیری است با کمک آلمان و انگلیس مشغول مداخله در امور ایران است.
وی گفت: چقدر خوش‌خیال‌اند عده‌ای که برای گشایش امور به این کشورها دل‌بسته‌اند، دل دادگان به بیگانه که برای کشور نسخه ارتباط به این کشورها را می‌پیچند خوب توجه کنند نتیجه راهی که این‌ها رفته‌اند را ببینید و در مسیری اشتباه گام برندارند، همین دولت فرانسه در ۲۶ آذر سال ۶۵، در زمان جنگ تحمیلی به عراق کمک کرد.
خطیب جمعه کرج گفت: آقایان بدانند فرانسه برای از بین برن خط مقاومت تروریست‌ها را حمایت می‌کند، به این کشور دل نبندید و به این کشور امید نداشته باشید این‌ها اگر فرصت پیدا کنند هر جنایتی را انجام می‌دهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه تنها راه نجات کشور تکیه بر توان داخلی است، گفت: به همان روش دوران دفاع مقدس باید با استفاده از نیروهای جهادی، مؤمن، انقلابی و کار بلد امور را به‌پیش برد.
این مسئول در ادامه با اشاره به انتخاب استاندار البرز، گفت: امیدواریم باقدرت و توان عقب‌ماندگی‌های موجود در استان جبران شود.
وی با تأکید بر اینکه امنیت مدیریتی در استان البرز کم است، گفت: مدیران به‌سرعت عوض می‌شوند و این کار خوبی نیست.
خطیب جمعه کرج بابیان اینکه تا مدیری می‌آید جا بیفتد و کارش را انجام دهد رأس هرم عوض می‌شود، گفت: جایگزینی افراد طول می‌کشد تا بیایند جا بیفتند، مدیر بعدی می‌آید.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه مسائل مهم است در حال حاضر وضعیت اشتغال و بیکاری است، گفت: واحدهای صنعتی باید فعال شوند، امیدواریم استاندار محترم با طرح و برنامه اقدام کنند زیرا مدت مدیریتشان در استان به‌سرعت سپری می‌شود.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مدارس طبیعت اشاره کرد و گفت: نباید بی‌بندوباری، ابتذال و انحراف در کودکان ریشه‌دار شود، اصل این مدارس و آشنایی کودکان با طبیعت خوب است اما نحوه اجرای این طرح و مجوزهای که به افراد داده می‌شود محل بحث است که متولیان باید به این مهم توجه کنند.
وی در پایان با تأکید بر اینکه باید قرارگاه فرهنگی استان جدی گرفته شود، گفت: مسائل و اقدامات فرهنگی را به بنده اطلاع دهید و از موازی کاری‌ها بپرهیزید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سیاسی امام جمعه کرج حسینی همدانی توان داخلی راه نجات کشور بیگانگان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است

مهرداد جهاندیده  تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن آن با ماه ضیافت الهی، درباره نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار کرد: نامگذاری شعارهای سال از سوی معظم له نشان می‌دهد همراهی و همبستگی مردم در این شعارها نمود فراوانی دارد و نگاه ایشان برای تحقق این اهداف و پیشرفت کشور، به توان داخلی و مشارکت مردمی است.

وی افزود: شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" در واقع کلید پیشرفت اقتصادی کشور و غلبه بر مشکلات مردم است، چراکه فعال شدن ظرفیت و توان عظیم مردمی در اقتصاد ملی می‌تواند دستاوردهای مهم و ماندگاری به همراه داشته باشد.

فرماندار ویژه ایرانشهر ادامه داد: در دولت سیزدهم با وجود رشد تاریخی شاخص های متعدد بویژه در حوزه اقتصادی، لازم است برای حفظ و ارتقای این شاخص ها موانع موجود بر سر راه ورود مردم به اقتصاد بیش از گذشته برطرف شود.

وی گفت: حمایت از کارآفرینان و جوانان جویای کار، کمک به بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری متناسب با مزیت‌های بومی هر منطقه و تخصیص مشوق‌ها و معافیت‌های مناسب از جمله موضوعاتی است که می‌تواند در ترغیب مردم برای ورود به عرصه اقتصاد و تقویت راهبرد اقتصاد مردمی مدنظر رهبر انقلاب اثرگذار باشد.

جهاندیده یادآور شد: همچنین تکیه به توان نخبگان علمی و دانشگاهی و مراکز رشد و فناوری به‌عنوان مبدأ تحولات علمی، فرهنگی و فناورانه در جامعه، می‌تواند نقش مهمی را در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش بدهی‌های آلمان به ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های البرز
  • سفری به چشمه‌های شفابخش آبگرم محلات
  • تاق بستان یکی از مهمترین جاذبه‌های تاریخی شهر کرمانشاه
  • جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است
  • از شهر باستانی کرمانشاه دیدن کنید
  • بازگشایی ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان
  • درب ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان بازگشایی شد
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود