Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر میزبان یکی از تیم‌های بالانشین این رقابت‌ها است. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال فردا شنبه 24 آذرماه با انجام 7 دیدار برگزار می‌شود.

در این هفته از رقابت‌ها، گیتی‌پسند اصفهان باید در خانه از حریف خود پذیرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رضا لک که با تداوم صدرنشینی خود شرایط خوبی در این فصل از لیگ برتر فوتسال دارند، از ساعت 17 فردا و در سالن پیروزی اصفهان با فرش آرای مشهد دیدار می‌کنند.

فرش آرا از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی محسوب می‌شود که با وجود فاصله 14 امتیازی با گیتی‌پسند صدرنشین، با 35 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال جای دارد.

فرش آرا در دور برگشت لیگ برتر فوتسال 4 پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده است. این تیم در هفته نوزدهم این رقابت‌ها با نتیجه 8 بر 3 از سد شهرداری ساوه گذشت و گیتی‌پسند نیز با نتیجه 4 بر 2 سن‌ایچ ساوه را شکست داد.

گیتی‌پسند در دیدار رفت با فرش آرا که در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد، با گل‌های مهران عالیقدر، مهدی جاوید و افشین کاظمی با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

در دیگر دیدار مهم هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، مس سونگون رده دومی به مصاف سوهان محمد سیما قم، تیم پنجم جدول رده‌بندی می‌رود.

اعلام اسامی داوران هفته بیستم لیگ برتر فوتسالتیم فوتسال فرش آرا مشهد مورد حمایت شهرداری قرار می‌گیردفوتسال ایران و برزیل تنها کشورهایی که در 10 بخش نامزد بهترین هستند

برنامه کامل دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

شنبه 24 آذرماه، ساعت 16

سوهان محمد سیما قم - مس سونگون ورزقان

حفاری خوزستان - شهروند ساری

شهرداری ساوه - آذرخش بندرعباس

مقاومت البرز - ارژن فارس

مقاومت قرچک - سن‌ایچ ساوه

اهورا بهبهان - پارسیان شهر قدس

شنبه 24 آذرماه، ساعت 17

گیتی‌پسند اصفهان - فرش‌ آرای مشهد، سالن پیروزی اصفهان

انتهای پیام/ن

R41346/P1361/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گیتی آذرپی درگذشت
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه