Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابل- ایرنا- تیم بیمه رازی بابل عنوان قهرمانی جام باشگاه های کشتی آزاد جهان را با برتری مقابل تیم «تاداش» ترکیه، به دست آورد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که از روز گذشته (پنجشنبه) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بابل آغاز شده بود، امروز با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بیمه رازی در دیدار فینال و در حالی که حریف ترکیه ای از 10 وزن، تنها هفت آزادکار را به همراه داشت موفق شد در نهایت حریف خود را 10 بر صفر شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
بیمه رازی در سالهای 2014 و 2015 سابقه قهرمانی این مسابقات را دارد. تایتان مرکوری آمریکا در سال 2016 و ایزی پایپ کاشان نیز در سال 2017 در این مسابقات قهرمان شده بودند.
امروز بر خلاف روز نخست، تماشاگران زیادی برای تماشای مسابقات حضور داشتند و سالن دانشگاه آزاد بابل مملو از علاقمندان به رشته کشتی بود.
مسوولان استان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین «رضا یزدانی» دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز جهان، «عسگری محمدیان» مرد نقره ای کشتی ایران با حضور در سالن مسابقات از نزدیک نظاره گر دیدارهای روز پایانی بودند.
«حسن رحیمی» دارنده چهار مدال طلا، نقره و برنز جهان و برنز المپیک 2016 که به دلیل مصدومیت 2 سال از میادین دور بود در این مسابقات شروع خوبی داشت و توانست در دو مبازره برابر حریفان مجارستانی و ترکیه ای به پیروزی برسد.
تیم پاس ستارگان ساری امروز جمعه در دیدار رده بندی این مسابقات با پیروزی 9 بر یک مقابل گرجستان به مقام سوم پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در بابل دست یافت. اوکراین نیز با برتری هفت بر سه مقابل قرقیزستان پنجم شد و تیم هند نیز با پیروزی مقابل مجارستان به مقام هفتم رسید.
**نتایج انفرادی دیدار فینال به شرح زیر است:
بیمه رازی بابل 10 - تاداش ترکیه صفر (اسامی تیم بیمه رازی در ابتدا آمده):
57 کیلوگرم: رضا اطری (برنده) - بدون ورزشکار
61 کیلوگرم: حسن رحیمی  10 - علب کاربگا  صفر
65 کیلوگرم: میثم نصیری 11 - سدات ازدمیر 2
70 کیلوگرم: ماگومد قربان علی اف 12 - مصطفی زوپالی 2
74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (برنده) - بدون ورزشکار
79 کیلوگرم: احمد گاژی ماگمدوف 10 - ناظیم کارا صفر
86 کیلوگرم: علیرضا کریمی 5 - احمد بیلیچی صفر
92 کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی  12 - سمیح یازیجی یک
97 کیلوگرم: حامد طالبی زرین کمر (برنده) - بدون ورزشکار
125 کیلوگرم: امین طاهری 11 - بکیر اریوجل صفر
ورزشی**1067**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی