Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، شاهین فتحی در گفتگو با فارس در ارتباط با برخورد مینی‌بوس با کامیون در فارس اظهارداشت: این حادثه ساعت ٥:٥٥ صبح امروز در منطقه تیمارجان اقلید در فارس به وقوع پیوسته است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در اثر این حادثه ۱۲ مسافر مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف مینی بوس با کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/۱۶ نفر مصدوم شدند

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته سه حادثه رانندگی مهم در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: اگر چه این حوادث فوتی نداشتند اما منتهی به مصدومیت ۱۶ نفر شده است.

وی ضمن بیان اینکه یک مورد از این حوادث از نوع واژگونی خودرو بوده است، افزود: واژگونی پراید کیلومتر ۳۲ محور سرخه_ آرادان یک مصدوم داشت که با رضایت شخصی از رفتن به مراکز درمانی امتناع کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مصدومان در تصادف دو خودرو سراتو با پژو پارس در کیلومتر ۲۳ محور گرمسار_ ایوانکی گزارش شده است، ابراز داشت: این سانحه ۱۰ مصدوم داشته است که توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

درخشان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۴۰۵ و وانت ال نود کیلومتر ۵۴ محروم سمنان_دامغان دیگر حادثه رانندگی را رقم زده است، تصریح کرد: این حادثه نیز پنج مصدوم داشته است.

وی افزود: پایگاه‌های هلال احمر در طول محورهای مواصلاتی استان سمنان مستقر هستند و در صورت نیاز به درمان‌های اولیه هموطنان می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

کد خبر 6058423

دیگر خبرها

  • تصادف در گردنه چری کوهرنگ ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در اتوبان زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • مصدوم شدن ۷ نفر در پی تصادف ۲ پراید در تیران
  • تصادف در اتوبان  زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت 
  • تصادف اتوبوس با پراید در قزوین یک‌فوتی و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در کبودرآهنگ هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/۱۶ نفر مصدوم شدند
  • تصادف زنجیره‌ای مینی‌بوس و چند سواری در سبزوار ۲۰ مصدوم داشت
  • ۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز