Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:28:45 GMT

کشنده ترین سرطان مردانه را با این آبمیوه شکست دهید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۹۵۴

کشنده ترین سرطان مردانه را با این آبمیوه شکست دهید

رکنا: کشنده ترین سرطان در مردان سرطان پروستات است در حالیکه می توان با خوردن آبمیوه های طبیعی که خاصیت ضدسرطانی دارند آمار این بیماری ها را کاهش داد.

معمولا میانگین زمان دو برابر شدن این سلول ها 15 ماه است اما در مطالعه اخیر پس از مصرف آب انار این زمان به حدود 54 ماه رسید.نوشیدن روزانه یک لیوان آب انار به میزان قابل ملاحظه ای پیشرفت سرطان پروستات را کند می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انار یکی از میوه های زمستانی و بسیار مفید است. این میوه حاوی مخلوطی از ترکیبات شیمیایی ارزشمند است که آسیب سلولی را کاهش می دهند.

آب انار اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بالایی دارد که بدن را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین حاوی ایزوفلاون هایی است که در مرگ سلولهای سرطانی نقش دارند.

سرطان پروستات با اندازه گیری سطح ترکیبی موسوم به آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA) تشخیص داده می شود. برای بررسی پیشرفت این بیماری زمان دوبرابر شدن سلول های سرطانی مورد سنجش قرار می گیرد که هرچه کوتاهتر باشد بیانگر سرعت بیشتر رشد بیماری است.

معمولا میانگین زمان دو برابر شدن این سلول ها 15 ماه است اما در مطالعه اخیر پس از مصرف آب انار این زمان به حدود 54 ماه رسید.این تیم تحقیقاتی اظهار امیدواری کردند که بتوانند با استفاده از نتایج این مطالعه در کنار سایر روش های درمانی مانند هورمون درمانی یا شیمی درمانی استفاده کنند.محققان می گویند این تاثیر ممکن است به حدی باشد که حتی طول عمر بیماران را نیز افزایش دهد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 مرگ تلخ دختر ۷ ساله پس از دستگیری به همراه خانواده اش در مرز کشف جسد کودک 22 ماه در حوالی بیمارستان کودکان تب عکس سلفی دختر 9 ساله را بدجور سوزاند ! + عکس این مرد به طلافروشی ها بدل اندازی می کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرطان سرطان سرطان پروستات کاهش بیماری شکست عکس زن مرد فیلم زندگی صبح فضای مجازی ایران عروسی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست

نرخ ین ژاپن در برابر دلار به کمترین میزان خود در ۳۴ سال گذشته رسیده است.

به گزارش ایسنا، وزارت دارایی ژاپن آمادگی خود را برای اقدامات قاطع با توجه به تداوم تضعیف ین اعلام کرد.

نرخ ین ژاپن به پایین‌ترین سطح ۱۵۵ ین در برابر دلار از ژوئن ۱۹۹۰ کاهش یافت و بر اساس داده‌های معاملات ارز الکترونیکی در بورس توکیو، دلار به ۱۵۵.۰۸-۱۵۵.۱۱ ین صعود کرد.

وزارت دارایی ژاپن برای اقدامات قاطع با توجه به تداوم تضعیف ین آماده می‌شود.

به نقل از بیزنس، فعالان بازار به این مورد تمرکز کردند که این وزارتخانه مداخلات ارزی انجام می‌دهد یا خیر.

با توجه به سابقه این مورد، اقداماتی به ویژه در اکتبر ۲۰۲۲ انجام شد، زمانی که نرخ به ۱۵۱.۹۴ ین در برابر دلار کاهش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان