Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر – ایرنا – امام ‌جمعه نوشهر گفت: اعتراض آمریکا به آزمایش موشکی ایران که منجر به تلاش نافرجامشان در سازمان ملل برای محکوم کردن ایران شد، بهانه‌ای برای رواج ایران‌ هراسی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: هدف آمریکا نه ‌تنها ترساندن دیگر کشورها از ایران بلکه ایجاد و توسعه حزب‌الله ‌هراسی در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: آن‌ها با تمرکز بر دالان ‌هایی که حزب‌الله لبنان ساخته است، آن را تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و امنیت منطقه تلقی می‌کنند.
امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: چهار سال است که آل‌سعود با پشتیبانی آمریکا مشغول جنگ با یمن و بمباران مردم این کشور است ولی اعتراضی نمی‌شود.
مشایخ اظهار داشت: در حادثه اهواز و حمله به نیروهای در حال رژه، یک کودک چهارساله نیز شهید شد و چند روز پیش نیز احمد یاسری صبری، کودک پنج‌ساله فلسطینی به دست نظامیان اسرائیل به شهادت رسید ولی صدایی از مدعیان حقوق بشر درنیامد.
وی گفت: در اعتراضات اخیر مردم فرانسه، تاکنون چند نفر کشته و صدها نفر زخمی و بازداشت شده‌اند و باید به غربی‌ها گفت که چطور در ایران اعتراضی می‌شود فوری موضع می‌گیرید و جنگ روانی به راه می‌اندازید ولی دربارهٔ وقایع فرانسه سکوت کرده‌اید.
او با اشاره به لزوم تقویت اقتصاد کشور، افزود: الآن چند سال است که رهبر معظم انقلاب، شعار سال را اقتصادی انتخاب می‌کند و لازم است با تحقق اقتصاد مقاومتی، این شعار اجرایی شود.
امام‌جمعهٔ نوشهر با گرامیداشت یاد شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: در قبل از انقلاب به دانشگاهیان می‌گفتند که حوزویان کهنه ‌پرست‌اند و به حوزویان نیز می‌گفتند که دانشگاهیان بیگانه‌پرست هستند.
مشایخ افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، حوزه و دانشگاه به هم نزدیک شدند ولی دشمن تلاش دارد آن‌ها را جدا کند.
وی گفت: علمای بزرگ تاریخ ما مثل ابن‌سینا و بیرونی و رازی، قبل از آنکه فیلسوف و پزشک و دانشمند باشند، عالم دینی بودند.
7517/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه خطبه ها نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کجکی در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم)

عصر ایران ــ‌ سد کجکی در ولایت هلمند افغانستان بر روی رود هیرمند ساخته شده است. هیرمند به دریاچه هامون می‌ریزد که بخشی از آن در سیستان ایران است و برای مصارف شرب، کشاورزی و دامداری مصرف می‌شود. حالا چند سالی است افغان‌ها سدهای کجکی و کمالخان را روی این رود ساخته‌اند و حقابه ایران را بسیار کمتر از میزانی که تعیین شده می‌دهند.

گزارش را ببینید

بهانه آنها این است که خشکسالی باعث شده آب زیادی در هیرمند نباشد اما حالا تصاویری که از هامون صابری منتشر شده نشان می‌دهد این دریاچه پر است. ایرانیان انتظار دارند افغان‌ها حقابه دریاچه هامون را بدهند. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • سد کجکی در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم)
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • پدر موشکی ایران با کسی شوخی نداشت
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • قدردانی علمای اهل سنت خراسان جنوبی از حمله موشکی سپاه