Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- تیم همیاری آذربایجان غربی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در دیداری خانگی با نتیجه پر گل 6 بر یک مقابل خلیج فارس شیراز به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا این دیدار ظهر امروز جمعه /23 آذر ماه/ در زمین چمن خانه جوان ارومیه برگزار شد که در آن، تیم همیاری آذربایجان غربی در نیمه نخست با 2 گل هدیه حسن زاده از حریف پیش افتاد و بازیکنان با نتیجه 2 بر صفر به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه دوم بازیکنان تیم همیاری آذربایجان غربی با بهره گیری از اندیشه های سرمربی نبض بازی را در اختیار گرفته و با ارایه یک بازی هجومی چهار گل دیگر به ثمر رساندند.
گل های تیم همیاری آذربایجان غربی را مریم خادمی، حمیده سیفی و آرزو غیبی (2 گل) درون دروازه حریف کردند.
تک گل تیم خلیج ‌فارس شیراز نیز در دقایق پایانی این دیدار از روی نقطه پنالتی توسط الهه کریمی به ثمر رسید.
تیم همیاری آذربایجان‌غربی جمعه آینده در هفته سوم این رقابت‌ها میهمان تیم شهرداری سیرجان نایب قهرمان فصل گذشته است؛ این تیم در هفته نخست رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مقابل پالایش گاز ایلام شکست خورد.
هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را مژگان مدایم زاده مربی سابق تیم ملی بر عهده دارد.
امسال تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستند.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرینات ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه به عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال بانوان ليگ برتر همياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته