Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:54:06 GMT

تصادف اتاقک‌های تله‌کابین اسکی در اتریش + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۰۴۸

تصادف اتاقک‌های تله‌کابین اسکی در اتریش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، وزش باد شدید و بارش برف باعث شد تا چند تله کابین در پیست اسکی اتریش با یکدیگر برخورد کنند. این حادثه زمانی رخ داده است که یکی از کابین‌ها از حرکت متوقف شده و منجر به برخورد سایر کابین‌ها می‌شود. خوشبختانه کابین‌ها خالی از سرنشین بوده اند.به دلیل شدت باد تله‌کابین از پیش تعطیل شده‌ بود و به مردم اعلام کرده‌ بودند که تله‌کابین کار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید:حمله ببر وحشی به خودروی گردشگران + فیلم

 

انتهای پیام/

اتفاق هولناک در تله کابین اسکی اتریش + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)

عصر ایران ــ حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت محلی، پل اصلی بالتیمور در مریلند آمریکا بر اثر تصادف یک کشتی عظیم باری با یکی از پایه‌هایش به کلی فروریخت. آتش‌نشانی شهر بالتیمور اعلام کرده است که در پی این تصادف دست‌کم ۷ نفر و چندین خودرو به آب افتاده‌اند که تلاش برای نجات آنها در جریان است. مسئولان این رویداد را «پر کشته و زخمی» توصیف کرده‌اند. مقامات دمای آب در بندر بالتیمور که بزرگترین پایانه باری در آمریکا است حدود ۹ درجه سانتی‌گراد گزارش کرده‌اند. شرکت سینرژی مارین که مالک این کشتی باری با پرچم سنگاپور است اعلام کرده است که هیچ‌کدام از پرسنل این کشتی آسیب ندیده‌اند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • تصادف ۲ خودرو در محور جندق_معلمان/ ۶ نفر جان باختند
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)