Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@23:14:10 GMT

دما در این مناطق تا ۱۰درجه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۰۶۳

دما در این مناطق تا ۱۰درجه کاهش می‌یابد

به گزارش جهان نيوز،احد وظیفه افزود: تا ظهر امروز (۲۳ آذرماه) کماکان بارش‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و نواحی شمال غرب کرمانشاه ادامه دارد.
وی در ادامه گفت: امروز (۲۳ آذرماه) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۲۴ آذرماه) قسمت‌های غرب و مرکزی خلیج فارس متلاطم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وظیفه اواخر امروز (۲۳ آذر ماه) و طی فردا (۲۴ آذرماه) برای سواحل دریای عمان و شرق تنگه هرمز، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: فردا و پس فردا (۲۴ و ۲۵ آذرماه) چگالی آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی افزایش می‌یابد.
وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد که آسمان تهران فردا (۲۴ آذر ماه) صاف همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت یکشنبه (۲۵ آذرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود که دما در گرمترین زمان به ۱۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه زنجان با دمای هوای منفی سه درجه سانتیگراد به عنوان سردترین منطقه استان ثبت شد.

وی افزود: طبق نقشه‌های هواشناسی از امروز تا پایان روز دوشنبه هفته آینده شرایط جوی پایداری برای استان پیش بینی شده و طی این مدت آسمان اغلب مناطق صاف است که در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان بااشاره به اینکه صبح امروز شاهد کاهش محسوس و موقت دما در اغلب مناطق استان بودیم، گفت: از فردا دمای هوا در مناطق مختلف استان روند افزایشی به خود می‌گیرد.

قدیمی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته گیلوان در شهرستان طارم با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین منطقه استان زنجان بود، افزود: دمای فعلی شهر زنجان هشت درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • کاهش دمای هوا در استان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود