Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه های این هفته آبدان ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع)وتسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) به بیان ویژگی های اخلاقی و شخصیتی آن دو حضرت پرداخت.

به گزارش رکنا، امام جمعه آبدان اظهار داشت: همه ما باید هوشیار باشیم و برای تقویت کشور کار و تلاش کنیم .

حمیدی نژاد ضمن هشدار به استاندار و مسئولان استان گفت: در استان بوشهر به خصوص بخش آبدان فصل برداشت گوجه فرنگی فرا رسیده است ،اما کشاورزان نگران افت شدید قیمت گوجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی نژاد ادامه داد: اگر مسئولان  استان  امروز به فکر کشاورزان نباشند و راه صادرات باز نشود با افت شدید محصول روبه رو خواهند شد که این مشکل جبران ناپذیر خواهد بود و کشاورزی که وام های هنگفتی از بانک ها گرفته است با وجود افت قیمت چه طور میتواند اقساط آن را پرداخت کند و شرمنده زن و بچه می شود.

ایشان همچنین تصریح کرد: من دوماه پیش هم به مسئولان هشدار داده بودم فصل برداشت گوجه فرنگی درآبدان نزدیک است اما مسئولان پیگیری نکردند و هم اکنون کشاورزان نگران افت قیمت هستند.

خطیب نماز جمعه آبدان در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده های معظم شهدا بیان داشت:ملتی که به استقبال شهادت می رود هیچ نیرویی نمیتواند در مقابل آن بایستد وشکستی برای آن وجود ندارد.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 قتل پسر 14 ساله در جشن عروسی +عکس نقشه عجیب دختر و پسر جوان برای پسر نوجوان + فیلم تنبیه کودک 3 ساله با آب جوش کتری توسط مادر موقرمز و دوستانش !+فیلم تصادف زنجیره ای و خونین در گچساران +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: استان بوشهر حضرت امام کشاورزی گوجه فرنگی صادرات عکس زن مرد فیلم زندگی صبح فضای مجازی ایران عروسی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- با وجود خطراتی که در هر گوشه‌ای در کمین است و تلفات وحشتناکی که جنگ از ۷ اکتبر بر خبرنگاران نوار غزه وارد کرده است، یک دختر ۱۱ ساله شجاعانه به خیابان‌ها آمد و مصمم به ارائه گزارش واقعیت در غزه است.

به گزارش فرارو، سمیه وشاح، ۱۱ ساله، هر روز صبح از خواب بیدار می‌شود و شروع به آماده شدن برای گزارش خبری خود می‌کند. سمیه جلیقه خبرنگاری می‌پوشد و به میدان می‌رود تا آنچه را که در اطراف بیمارستان‌ها یا مناطق ویران شده اتفاق می‌افتد پوشش دهد.

او به عنوان یکی از جوان‌ترین خبرنگاران غزه می‌گوید الگوی او، روزنامه نگار کهنه کار الجزیره، شیرین ابوعاقله است که در ماه می ۲۰۲۲ هنگام پوشش خبری حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان جنین کشته شد.

پدر سمیه همچنین به عنوان گزارشگر تلویزیونی کار می‌کند و به او در نوشتن اخبار کمک می‌کند.

سمیه می‌گوید: من همیشه دوست داشتم خبرنگار باشم و وارد عرصه رسانه شوم، در گذشته همیشه از خبرنگاران تقلید می‌کردم تا یکی از آن‌ها باشم و حالا خبرنگار شده ام، در دوران آوارگی تجربه بسیار سختی را پشت سر گذاشتم.

این دختر فلسطینی برای ضبط کلیپ‌های خود در مقابل دوربین از مومن القریناوی که از روز اول در کنارش بوده کمک می‌گیرد تا نحوه ژست گرفتن و تهیه گزارش حرفه‌ای را به او آموزش دهد.

مؤمن می‌گوید: من به عنوان یک خبرنگار فلسطینی در حین کار با مردم با مشکلات میدانی زیادی روبرو هستم، زیرا احساس ترس و اضطراب زیادی دارم، به ویژه به دلیل پرواز مداوم هواپیما‌های شناسایی در همه جا، اما با وجود تمام موانع و مشکلات باید به کار خود ادامه دهم.

بر اساس گزارش کمیته غیرانتفاعی حفاظت از روزنامه نگاران، ۷۲ نفر از ۹۹ خبرنگاری که در سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ کشته شدند، فلسطینی بودند که جنگ غزه را پوشش می‌دادند.

علیرغم خطرات، قطعی ارتباطات و کمبود تدارکاتی که خبرنگاران در غزه با آن مواجه هستند، آن‌ها در تلاشند تا با استفاده از تجهیزات کمی که در دسترس است، جنگ را پوشش دهند.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، زمانی که اسرائیل در پاسخ به حمله غافلگیرانه حماس به شهرک‌های اسرائیلی در مجاورت نوار غزه، عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه غزه آغاز کرد، حداقل ۱۳۰ فعال رسانه‌ای فلسطینی کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • میزان تولیدات بخش دام و طیور قم افزایش می‌یابد
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربود؟
  • فعالیت‌های قرآنی در بین جوانان تقویت شود
  • نقش زنان در سیستم‌ غذایی جهان
  • کشت گیاه دارویی «زیره » در استان بوشهر تقویت می‌شود
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا