Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از تلاشها و خدمات مسئولان نظام اسلامی به مردم گفت: بهترین عمل نزد پروردگار متعال خدمت به مردم و نفع رسانی به هم نوعان است.
مولوی محمدعلی شهنوازی از خدمات دولتمردان و سپاه به مردم تجلیل کرد و اظهار داشت: حضور سپاه در کنار مردم و اجرای پروژه های محرومیت زدایی و خدمت به اقشار نیازمند از دارای اعتبار و جایگاه بالایی نزد پروردگار متعال برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** در قیامت اعمال خوب و بد انسان وزن می شود
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز با اشاره به اینکه اعمال خوب و بد انسان ها در روز قیامت در ترازوی اعمال وزن می شود و پروردگار متعال در آن روز عدالت می کنند، گفت: خوشبخت کسی است که نامه اعمال او در دست راستش داده می شود و این فرد با خوشحالی و سرور فریاد می زند که از پروردگار کارنامه قبولی دریافت کرده است.
مولوی محمدعثمان قلندرزهی از تلاشهای استاندار، فرماندار، نماینده مردم خاش در مجلس، شوراها و شهردار خاش در خدمت به مردم تجلیل و بر اهمیت رفع کمبودها و نارسائی ها و مشکلات مردم تاکید کرد.

** امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: مروجان فساد و فحشا گرفتار عذاب الیم می شوند
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: کسانی که بخواهند فساد و فحشا را در میان مردم رواج دهند گناهی بسیار بزرگ مرتکب شده اند و قرآن وعده «عذاب الیم»برای آنان داده است.
مولوی عبدالصمد کریم زایی افزود: کسانی که عملا مروج فساد و فحشا می کنند مطمئن باشند در دنیا گرفتار انواع بیماری ها و در آخرت گرفتار آتش جهنم خواهند شد.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام که که خود مروج فساد و فحشا هستند اگر حکومت های اسلامی با فرد فاسد برخورد و یا حدود الهی را بر روی آن اجر می‌کنند می‌گویند حقوق بشر را نقض کرده اند این در حالی است که هر روز دستان خودشان به خون هزاران نفر آدم بیگناه آلوده است.
7314** 7310 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام جمعه خطبه های نماز جمعه قرآن مسجد جامع مشکلات مردم منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های بخش شاسکوه، تمامی نیروها در حال خدمت‌رسانی در این منطقه هستند.

محمد غیرتی، در گفت و گو با ایسنا گفت: در پی بارندگی های شدید از روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه شکست.

وی افزود: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

فرماندار زیرکوه اظهار کرد:خسارت جدی به قنوات، بخش کشاورزی، باغات، زیرساخت ها زیرکوه به ویژه شهر حاجی آباد و آبیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بیشتر از پیش بینی ها بوده گفت: حجم خسارت ها هم بسیار بالاست و امکانات شهرستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و نیازمند کمک تمامی شهرستان های استان هستیم.

 غیرتی افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش ها امکان افزایش خسارت ها بالاست و هم اکنون هیچ برآوردی نمی شود کرد.

وی یادآورشد: بیشتر قنات ها به صورت جزئی آسیب دیده اند و به تعدادی هم آسیب کلی وارد شده است.

 فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌ زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست