Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: براساس حدیثی از امام حسن عسکری نیز هرکس در حضور مردم تقوا پیشه نکند در محضر خداوند و تنهایی خود نیز تقوا را رعایت نمی‌کند. در واقع در جامعه تقوا پیشه کنند تا خداوند نیز درب رحمتش را بر روی آن‌ها باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردم جامعه تاز زمانی که تقوا پیشه نکنند، خداوند نیز درهای رحمتش را بر روی آن‌ها باز نمی‌کند.
امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدا، بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به برخی نکات مهم و اساسی اشاره کردند که هر کدام در جای خود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
مهدوی با اشاره به اینکه یکی از نکات مهم این دیدار، بحث رویش و ریزش‌های انقلاب است، تصریح کرد: عده‌ای از بین انقلابیون خارج شدند و متقابلا عده دیگر به انقلابیون پیوسته‌اند که نمونه بارز و برجسته آن شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم است.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران باید بدانند نقشه‌ها و توطئه‌های شوم آنان علیه ایران برملا شده است، افزود: دشمنان می‌خواهند ما از داشته‌ها، توانایی‌ها و اقتدارمان دست برداریم، اما آن‌ها باید بدانند دانش هسته‌ای و قدرت موشکی ایران نشانه اقتدار ایران است.
امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ملت ایران قدردان شهدا و خانواده‌های آنها است، گفت: امروز ایران با قدردانی از شهدا و به برکت جهاد علمی جوانان خود پیشرفت کرده و در حال پیشرفت است، ولی برخی فکر می‌کنند که ما اقتداری از خود نداریم.
وی با اشاره به سالگرد شهادت حضرت فاطمه معصومه (ع) اظهار کرد: حضرت معصومه(ع) از شخصیت‌های بزرگ جهان تشیع هستند، و زیارت ایشان هم بسیار مهم و حائز اهمیت است. امام صادق (ع) بشارت پاکی و بزرگی ایشان را پیش از تولدشان داده بودند.
مهدوی با اشاره 27 آذرماه، روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه باید همراه و مکمل یکدیگر باشند، نه اینکه تنها درس‌های این دو نهاد تطبیق داده شود. در واقع در حوزه دس‌های دینی و معنوی و در دانشگاه دروس دنیوی تدریس می‌شود؛ یک دانشجو باید علاوه بر دروس دنیوی، دروس معنوی را نیز کسب کند.
وی با اشاره به استعفای نمایندگان استان اصفهان در پی اعتراض به مشکل آب اصفهان، تصریح کرد: مسئولان دولت و مجلس باید نسبت به این موضوع اهمیت بدهند تا مردم تصور نکنند که مسئولان نسبت به این موضوع بی تفاوئت هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: تقوا مقام معظم رهبری شهدا جهاد علمی وحدت حوزه و دانشگاه امام جمعه موقت اصفهان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش