Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خمینی شهر گفت: خون حوزه علمیه در دانشگاه ریخته شد و وحدت حوزه و دانشگاه باعث تحولاتی در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمینی شهر ، «آیت الله شیخ عباس رحیمی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در جمع مردم در مصلی خمینی شهر گفت: 27آذرماه سالروز شهادت یار انقلاب دکتر مفتح است که این روحانی مبارز در دانشگاه به شهادت رسید و خون حوزه علمیه در دانشگاه ریخته شد، امام این روز را به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری کرد و تاکید داشت که این دوقشر موثر در جامعه اگر با یکدیگر وحدت داشته باشند می تواند تحول بزرگی در جامعه به وجود آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه این روز به عنوان روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری نیز نامگذاری شده، افزود: در نقاط مخلف کشور هنوز ترور توسط عوامل دشمن انجام می شود و مردم مظلوم و بی گناه ترور و به شهادت می رسند که این اقدامات ثمره تفکر افراطی گری و خشونت است.

 

وی اضافه کرد: در اسلام و مکتب شیعه تفکر افراطی گری و خشونت وجود ندارد، دشمن هزینه و حمایت هایی از این تفکر می کند تا رشد و ترویج پیدا کرده و در جامعه ناامنی ایجاد شود.

 

رحیمی با بیان اینکه در روزهای اخیر آمریکا گرفتار شکست دیگری شد و در شورای امنیت نتوانست قطعنامه ای علیه ایران صادر کند و اقدامات ایران خلاف مقررات شورای امنیت خوانده نشد، ادامه داد: در مجلس سنای آمریکا نیز قطعنامه هایی علیه ترامپ صادر شد که نشان می دهد ترامپ در کشور خودش و پارلمان آمریکا نیز جایگاه مطلوبی نداشته و شکست می خورد.

 

امام جمعه خمینی شهر در پایان با ابراز اینکه این اتفاقات نشان دهنده شکست تفکر استکباری، ارباب رعیتی، ضعیف کشی است، گفت: خوشحالیم روز به روز حقانیت جمهوری اسلامی ایران به دنیا اثبات می شود و افول و باطل بودن آمریکا نیز برای مردم جهان نمایان می شود./

پایان پیام/556

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي کرمان نماز جمعه شیراز ایران مجلس ترامپ خراسان جنوبی بازدید امام جمعه خمینی شهر خمینی شهر خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افطاری با فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حس افطاری کردن با این فرزندان قابل بیان نیست و این یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که کمیته امداد هر ساله انجام می‌دهد.

مالک رحمتی افزود: حضور در کنار ایتام فضای معنوی به افطاری ما می‌بخشد و امروز یکی از روز‌های نادر در زندگی من بود.

وی گفت: امیدواریم با دعای این عزیزان بتوانیم به مقام والای بندگی و عبودیت نائل شویم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز گفت: بمناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تعدادی از ایتام کلانشهر تبریز افطار را میزبان استاندار محترم هستند.

غلامعلی ملامهدی ضمن قدردانی از ترتیب دادن این فضای باصفا افزود: روح معنوی در سراسر این مراسم افطاری حاکم بود و از خیرین عزیز دعوت می‌کنم تا نسبت به ایتام بیش از پیش اهتمام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • درگذشت نویسنده بوسنیایی و بازدید مسؤولان نمایشگاه کتاب از مصلی
  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از مردم غزه
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است