Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، كارگاه آموزشی پژوهشكده شورای نگهبان با حضور دانشجویان دانشگده‌های شیراز روز گذشته، 22 آذرماه در دو پانل صبح و عصر در دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز برگزار شد.
هدف از برگزاری این کارگاه‌ها افزایش سطح دانش حقوقی جامعه علمی کشور در خصوص نظم حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران و به طور خاص آشنایی با وظایف قانونی و رویه‌های شورای نگهبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره آموزشی كه با تدریس دریشوند، معاون پژوهشی پژوهشكده شورای نگهبان برگزار شد، مباحثی پیرامون آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و آشنایی با جایگاه شورای نگهبان در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران مطرح شد.
همچنین بنا بر توافق انجام شده این دوره آموزشی در هفته‌های آتی در موضوعات و عناوین مختلف دنبال خواهد شد و علاقه‌مندان برای حضور در این جلسات باید از طریق بسیج دانشجویی دانشكده مطالعات تطبیقی علوم قرآن شیراز ثبت‌نام كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي شوراي نگهبان دوره آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید برادر امام خمینی به انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در خمین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز پس از برگزاری نخستین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله پسندیده، برادر امام خمینی، در نامه‌ای که برای ابوالحسن بنی‌صدر، رئیس‌جمهور وقت ایران، فرستاد به تقلبات چشم‌گیری که در جریان انتخابات در شهرستان خمین توسط حزب جمهوری اسلامی انجام گرفت اشاره کرد و از رئیس‌جمهور خواست تا سریعا به مسئله رسیدگی کند.

متن نامه حضرت آیت‌الله پسندیده که در روزنامه اطلاعات، سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۵۸، منتشر شد، بدین شرح بود: ساحت محترم حضرت آقای بنی‌صدر، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران مطابق شکایات و اطلاعات واصله در خمین انتخابات با تقلب و تزویر و کمک ارگان‌های شهر و فرهنگیان و تهدید به نفع کاندیدای جمهوری اسلامی انجام یافته و حتی قاضی و دادستان... با ارعاب و زندان جمعی و کشتار در روز رای‌گیری انتخابات را از جریان طبیعی خارج نموده‌اند. هرگاه قادر باشید بازرسی فهمیده و مطلع و بی‌طرف که سابقه اداری داشته باشد باقدرت فورا اعزام، تا جریان را مشاهده و رسیدگی و اگر تخلفی شده مجرم و مرتکب را شناسایی نمایند و طبق قانون عمل فرمایند. متسافم بگویم در هیچ دوره به این نحوه عمل نشده و مردم از حکومت اسلامی انتظار ظلم فاحش نداشته‌اند. با تجدید احترامات فائقه سید مرتضی پسندیده

۲۵۹ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885471

دیگر خبرها

  • نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن و امنیت دریانوردی
  • واکنش به اتهامات علیه ایران درباره یمن و دریای سرخ
  • نامه مهم ایران به شورای امنیت پیرامون دریای سرخ
  • نامه بسیار مهم ایران به شورای امنیت پیرامون دریای سرخ
  • اتهامات علیه ایران درباره دریای سرخ و یمن بی‌اساس است
  • ایران برای رسیدگی به مسائل داخلی خود ذیصلاح است/سوءاستفاده کشورهای غربی از ناآرامی‌ها ۱۴۰۱
  • اعتراض شدید برادر امام خمینی به انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در خمین
  • ان‌شاءالله با همت همه مسوولان، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در یزد