Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل شخصی سابق رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید ترامپ به‌خاطر هراس از اظهارات احتمالی دو زنی که با آنها در رابطه نامشروع بوده، به او دستور داده بود که به آنها پول بدهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایکل کوهن، وکیل شخصی و کارچاق‌کن سابق رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری «ای‌بی‌سی» گفته که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به او دستور داده بود که ترتیب پرداخت پول به دو زنی را که پیش از این با آنها رابطه نامشروع داشته بدهد؛ چرا که نگران این بود که گفته‌های آن دو در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016، افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین سخنان کوهن پس از آن است که چند روز قبل به سه سال زندان محکوم شد. اتهاماتی که کوهن به‌خاطر آنها مجرم شناخته شد، جرایم مالی، دروغ‌گویی به کنگره و دو مورد نقض قوانین مالی مربوط به کمپین‌های انتخاباتی بود؛ یعنی پرداخت پول به «کارن مک‌دوگال» و «استورمی دانیلز»، دو زنی که می‌گویند رئیس‌جمهور آمریکا با آنها در ارتباط بوده است.

وی در مصاحبه با «جورج استفانوپولوس»، مجری ارشد ای‌بی‌سی تصریح کرده که «من می‌دانستم کاری که می‌کنم نادرست است ... در برابر جهان ایستادم و مسئولیت کارهایی را که انجام داده بودم پذیرفتم.»

وقتی مجری از کوهن پرسید که آیا ترامپ می‌دانسته پرداخت پول‌ها نادرست است، او پاسخ داد: «البته».

وی افزود که نسبت به آنچه انجام داده از دست خود عصبانی است اما آن را به‌خاطر وفاداری کور به ترامپ صورت داده است.

کوهن ادامه داد: «من به کسی وفادار بودم که به واقع لیاقت وفاداری را ندارد.»

شخص ترامپ هنوز به‌خاطر پرداخت پول به دو زن فوق‌الذکر رسما متهم نشده است. رئیس‌جمهور آمریکا اتهامات را در این خصوص رد کرده اما توضیحات او در خصوص زمان پی بردنش به قضیه متناقض بوده است. وی همچنین ابراز داشته که توافقات با آن دو زن خصوصی بوده و ارتباطی با مبارزات انتخاباتی نداشته است و اگر هم تخلفی صورت گرفته، مسئولیت آن با کوهن است.

ترامپ به مایکل کوهن حمله کرده و گفته که او به‌خاطر دریافت حکم زندان کمتر به‌دنبال به دردسر انداختن رئیس‌جمهور است. کوهن اما می‌گوید «این اصلا درست نیست. من به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهم رئیس‌جمهور را به دردسر بیندازم. او واقعیت را می‌داند و من نیز می‌دانم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وکیل ترامپ مایکل کوهن رابطه نامشروع ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند

سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اجتماعی، با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان امور اجتماعی با کار ویژه رصد و دیده‌بانی وضعیت اجتماعی، تطابق مستمر گزارش عملکرد دستگاه‌ها در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی با واقعیت‌های میدانی را از ضروری‌ترین اقدامات برای تحقق اهداف سازمان و شورای اجتماعی برشمرد و از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مربوط خواست با رصد دقیق و مستمر شاخص‌های کنترل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی، تصمیم‌گیران را در داشتن نگاهی واقع‌گرایانه از شرایط و اتخاذ تصمیمات درست و به هنگام یاری کنند.

وی دو طرح «نماد» در آموزش و پرورش و «سراج» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و ضمن تأکید بر اجرای کامل این طرح‌ها از دیگر سازمان‌ها و نهادها خواست به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی همچنین در این جلسه بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی، مساجد و امنای محلات و نقش مهم مراکز مشاوره در پیشگیری و علاج آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که «تحلیل آماری از علل و چرایی پیدایش آسیب‌ها و احصای راهکارهای رفع آنها، لازمه ارائه نگاه دقیق و صحیح به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان است»، بر بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فکری، علمی و دانشگاهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به این‌که «مشخص شدن نسبت دستگاه‌های مختلف با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیگیری و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی موثر است»، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد عملکرد همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوط را به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

در ابتدای این جلسه با حضور رئیس جمهور گزارش اجرا، آسیب‌شناسی و ارتقای آیین‌نامه‌های اجرایی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) و سراج (سلامت روانی اجتماعی)، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین