Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل شخصی سابق رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید ترامپ به‌خاطر هراس از اظهارات احتمالی دو زنی که با آنها در رابطه نامشروع بوده، به او دستور داده بود که به آنها پول بدهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایکل کوهن، وکیل شخصی و کارچاق‌کن سابق رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری «ای‌بی‌سی» گفته که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به او دستور داده بود که ترتیب پرداخت پول به دو زنی را که پیش از این با آنها رابطه نامشروع داشته بدهد؛ چرا که نگران این بود که گفته‌های آن دو در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016، افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین سخنان کوهن پس از آن است که چند روز قبل به سه سال زندان محکوم شد. اتهاماتی که کوهن به‌خاطر آنها مجرم شناخته شد، جرایم مالی، دروغ‌گویی به کنگره و دو مورد نقض قوانین مالی مربوط به کمپین‌های انتخاباتی بود؛ یعنی پرداخت پول به «کارن مک‌دوگال» و «استورمی دانیلز»، دو زنی که می‌گویند رئیس‌جمهور آمریکا با آنها در ارتباط بوده است.

وی در مصاحبه با «جورج استفانوپولوس»، مجری ارشد ای‌بی‌سی تصریح کرده که «من می‌دانستم کاری که می‌کنم نادرست است ... در برابر جهان ایستادم و مسئولیت کارهایی را که انجام داده بودم پذیرفتم.»

وقتی مجری از کوهن پرسید که آیا ترامپ می‌دانسته پرداخت پول‌ها نادرست است، او پاسخ داد: «البته».

وی افزود که نسبت به آنچه انجام داده از دست خود عصبانی است اما آن را به‌خاطر وفاداری کور به ترامپ صورت داده است.

کوهن ادامه داد: «من به کسی وفادار بودم که به واقع لیاقت وفاداری را ندارد.»

شخص ترامپ هنوز به‌خاطر پرداخت پول به دو زن فوق‌الذکر رسما متهم نشده است. رئیس‌جمهور آمریکا اتهامات را در این خصوص رد کرده اما توضیحات او در خصوص زمان پی بردنش به قضیه متناقض بوده است. وی همچنین ابراز داشته که توافقات با آن دو زن خصوصی بوده و ارتباطی با مبارزات انتخاباتی نداشته است و اگر هم تخلفی صورت گرفته، مسئولیت آن با کوهن است.

ترامپ به مایکل کوهن حمله کرده و گفته که او به‌خاطر دریافت حکم زندان کمتر به‌دنبال به دردسر انداختن رئیس‌جمهور است. کوهن اما می‌گوید «این اصلا درست نیست. من به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهم رئیس‌جمهور را به دردسر بیندازم. او واقعیت را می‌داند و من نیز می‌دانم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وکیل ترامپ مایکل کوهن رابطه نامشروع ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ:اگر من انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور پس از کسب آرای لازم درون‌حزبی رسما به عنوان نامزدهای حزب خودشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده انتخاب شدند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» روز شنبه در جریان گفت‌وگو با حامیانش در ایالت اوهایو مجددا به ادعای خود مبنی بر «تقلب در انتخابات ۲۰۲۰» اشاره کرد و گفت: «اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر پیروز نشوم، به معنای پایان دموکراسی آمریکا خواهد بود.»

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار شود و امسال هم همانند سال ۲۰۲۰ بایدن و ترامپ وارد رقابت‌های اصلی انتخابات خواهند شد.

ترامپ در ادامه سخنرانی‌اش افزود: «اگر ما در انتخابات پیروز نشویم، فکر نمی‌کنم انتخابات دیگری در این کشور داشته باشیم.»

ترامپ سخنان خود را در شهر دیتون با ادای احترام به هوادارانش آغاز کرد که در حال حاضر به دلیل شورش کنگره ایالات متحده در ششم ژانویه ۲۰۲۱ در زندان به سر می‌برند؛ طرفدارانی که در راستای ادعای ترامپ، به دنبال جلوگیری از پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ بودند و این رئیس‌جمهور سابق آمریکا آنها را «میهن‌پرست و گروگان» می‌خواند.

نظرسنجی جدید وبگاه یواس‌ای تودی و دانشگاه سافولک که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که «دونالد ترامپ» در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از «جو بایدن» پیشی گرفته است. این نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ترامپ جمهوری‌خواه با ۴۰ درصد از بایدن دموکرات با ۳۸ درصد پیشی گرفته است و این بیانگر آن است که این ۲ نامزد انتخابات آمریکا که از طرف حزب‌های متبوع خودشان نامزد انتخابات پنجم نوامبر شدند، رقابت بسیار نزدیکی خواهند داشت.

دونالد ترامپ در میانه بخشی از سخنان خود درباره وضع تعرفه بر خودروهای وارداتی و رقابت خارجی برای صنعت خودروسازی آمریکا تاکید کرد: «اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد.»

«جیمز سینگر» سخنگوی ستاد انتخاباتی جو بایدن در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر «حمام خون»، ابتدا «افراط‌گرایی» این رئیس‌جمهور سابق و سپس «عطش او برای انتقام و خشونت سیاسی‌» را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • «ترامپ» در سودای تکرار ۶ ژانویه
  • بایدن: ترامپ از نظر ذهنی کفایت ریاست جمهوری ندارد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ:اگر من انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • ترامپ: برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد!
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد