Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۲۳ و ۳۷ دقیقه شب گذشته واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور رفسنجان به انار در استان کرمان سه کشته و پنج مجروح بجا گذاشت.

وی با بیان اینکه این اتوبوس از ایرانشهر به مقصد اصفهان در حال حرکت بوده است، ابراز داشت: این اتوبوس در مجموع هشت مسافر داشت که حوالی روستای بیاض از توابع انار واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی بیان کرد: در این حادثه، دو سرنشین و راننده دارای سنین ۳۰، ۴۵ و ۵۰ ساله در دم کشته شدند و پنج مسافر نیز مجروح شدند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی رفسنجان مجروحان حادثه توسط آمبولانس پایگاههای احمدآباد، تقی آباد، بیاض، امام حسین (ع) و رفسنجان به بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) رفسنجان اعزام شدند.

کد خبر 4484788

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در محور داران - فریدون‌شهر با ۶ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی پراید در محور داران - فریدون‌شهر با شش مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری پراید ساعت ۱۳:۲۱ امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه افزود: این حادثه در جاده داران - فریدون‌شهر و نرسیده به نهرخلج رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل سه پسربچه، یک مرد و دو زن در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

کد خبر 737411

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در محور داران - فریدون‌شهر با ۶ مصدوم
  • صهیونیست ها به خودشان هم رحم نمی کنند/ کشته شدن 20 نظامی اسرائیلی در غزه به ضرب گلوله نیروهای خودی
  • واژگونی تریلر در محور بجنورد ـ شیروان + فیلم
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی خونین پژو با یک کشته و ۳ مجروح در اهر
  • واژگونی پژو در اهر یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مصدوم در اهر
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده طبس/ ۱۳ کشته و ۶۲ مجروح در یک سال گذشته
  • واژگونی خودرو در گچساران ۳ کشته برجای گذاشت