Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:17:55 GMT

بیلیاردباز ارومیه‌ای قهرمان مسابقات کشوری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۲۲۹

بیلیاردباز ارومیه‌ای قهرمان مسابقات کشوری شد

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی گفت: آیسان ملک آرا بیلیارد باز ارومیه‌ای در فینال مسابقات ناین بال انفرادی قهرمان کشور شد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

علیرضا رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مسابقات دومین دوره جشنواره رشته‌های بیلیارد اظهار داشت: آیسان ملک آرا بعد از ظهر امروز توانست با شکست رقیبان خود به فینال این دوره از مسابقات صعود کرده و در نهایت مقام نخست را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این بیلیاردباز ارومیه‌ای در فینال این مسابقات توانست با نتیجه 7 بر 2 مریم نورآباد مطلق از بوشهر را شکست دهد.

تیم بیلیارد شهر و جهان بیلیارد، قهرمان اسنوکر و ناین بال تیمی بانوان شدندسید شهاب ابوذریان: در دومین دوره جشنواره ورزش‌های بیلیاردی استعدادهای خوبی حضور داشتندجهان بیلیارد "یک" قهرمان اسنوکر تیمی شد

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی گفت: وی پیش از این در مراحل قبلی توانسته بود با بازی‌های شایسته خود حریفان مدعی و سرسختی که دارای رنکینگ دوم کشوری بوده و عضو تیم ملی نیز هست را شکست داده و به دور نهایی مسابقات صعود کند.

وی یادآور شد: همچنین در بخش ناین بال تیمی، ملک آرا و پریسا منگلی در قالب تیم "جهان بیلیارد" مقام نخست را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ح

R41361/P1357/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان ووشوکار درزاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،ووشوکار شهرستان زاوه قهرمان مسابقات جهانی ترکیه مورد استقبال قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زاوه گفت: مراسم استقبال ابوالفضل صالحی قهرمان مسابقات جهانی ترکیه و علی حسینی مربی ایشان با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، بخشدار، ریاست محیط زیست، دهیار و اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای مرغزار شهرستان زاوه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • آلکاراس قهرمان مسابقات مسترز ایندین ولز شد
  • تیم وکلای فرهنگ قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • استقبال از قهرمان ووشوکار درزاوه
  • هادی چوپان در انگلیس تاج‌گذاری کرد
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • قهرمان جهان در مسابقات انتخابی تیم ملی شکست خورد!
  • قهرمانی تیم فرنگی خوزستان در رقابت‌های کشوری جام رمضان