Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@05:32:24 GMT

واکنش رضا درمیشیان به توقیف «لانتوری» در کشور چین

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۲۳۴

رضا درمیشیان با انتشار متنی در اینستاگرام به خبر ممنوع شدن نمایش فیلم «لانتوری» در کشور چین واکنش نشان داد. آفتاب‌‌نیوز : رضا درمیشیان کارگردان «لانتوری» درباره ممنوع شدن نمایش این فیلم در کشور چین نوشت: « قرار بود فیلم سینمایی «لانتوری» در سینماهای کشور چین اکران شود اما امروز پخش کننده بین المللی فیلم خبر داد که اداره سانسور چین جلوی نمایش «لانتوری» را در کشور چین گرفته، جالب این که «لانتوری» قبلا در چند فستیوال چین از جمله «شانگهای» به نمایش درآمده بود و به پخش کننده گفته اند علت عدم صدور مجوز نمایش «لانتوری» در چین «لایه های پر رنگ دینی فیلم» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته قابل توجه اینکه مسئولان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی هم در زمان نمایش عمومی «لانتوری» ، فیلم را تحریم کردند و اجازه نمایشش در سینماهای مردمی تحت مدیریتشان را ندادند!
تفاهم و اشتراک نظر میان مسئولان سینمایی چین و مدیران حوزه هنری ایران قابل تامل است!»
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رضا درمیشیان لانتوری چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ فوتبال ترکیه به میدان جنگ تبدیل تبدیل شد + تصاویر | واکنش فیفا و دولت ترکیه

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ فدراسیون فوتبال ترکیه بیانیه ای را در مورد این اتفاقات منتشر کرد:"با ناظران خود در ارتباط هستیم تا در مورد اتفاقات در حین و بعد از بازی ترابزون اسپور و فنرباغچه تحقیق کنیم. فوتبال بازی دوستی، صلح و برادری است و چنین اتفاقاتی هرگز قابل قبول نیست. باید با برخورد قاطعانه و تنبیه مقصران، جلوی تکرار این اتفاقات را بگیریم." وزیر کشور ترکیه نیز گفت که خشونت در زمین های فوتبال قابل پذیرش نیست.

فیفا نیز در بیانیه ای اتفاقات این بازی را غیرقابل قبول دانسته است.


بازیکنان حاضر در درگیری ممکن است که پنج تا ده جلسه محروم شوند هر چند که احتمالا آنها به حق دفاع مشروع خودشان اشاره خواهند داشت.

این اولین اتفاق عجیب فوتبال ترکیه در این فصل نبوده چرا که حمله مدیر باشگاه آنکاراگوجو به یک داور نیز به شدت جنجال ساز شده بود.

کد خبر 839974 برچسب‌ها ترکیه ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • رئیسی: اهمال و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست
  • اهمال و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست
  • اهمال در تامین امنیت غذایی و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست
  • اهمال در تامین امنیت غذایی و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست/ ضرورت تهیه پیوست عدالت برای فرآیندهای تامین امنیت غذایی
  • رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی سلامت و امنیت غذایی: اهمال و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست
  • لیگ فوتبال ترکیه به میدان جنگ تبدیل تبدیل شد + تصاویر | واکنش فیفا و دولت ترکیه
  • ایرج راد: ضدتئاتر به تئاتر آسیب می زند
  • لیگ‌برتر بسکتبال در سال ۱۴۰۲ نمایش قابل قبولی داشت
  • چاپ سه‌بعدی استنفورد میلیون‌ها شگفتی در مقیاس کوچک را به نمایش می‌گذارد
  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران