Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مرور جدیدترین رده بندی لیگ ها و تیم های اروپایی از نگاه یوفا می پردازیم.

طرفداری - پس از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا و مشخص شدن تکلیف تیم های راهیافته به دور بعدی مسابقات، یوفا رنکینگ جدید تیم ها را منتشر کرده است. امتیاز هر تیم، بر اساس عملکرد 5 سال اخیر آن ها در مسابقات اروپایی تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز نهایی از مجموع دو امتیاز تیمی و لیگ به دست می آید.

Pts: امتیازی است که هر تیم بر اساس عملکردش در بازی های اروپایی به دست می آورد. NA: ضریب امتیاز لیگ است؛ این امتیاز از یک لیگ تا لیگ دیگر متفاوت است اما برای همه تیم های یک لیگ، یکسان می باشد.

با مقایسه رنکینگ فعلی تیم ها با ابتدای فصل، پنج تیم اول لیست هیچگونه تغییری نکرده اند. سویا از جایگاه ششم به جایگاه هشتم سقوط کرده است و شاختار دونتسک جای خود را در میان 10 باشگاه برتر به پورتو داده است.

همچنین در رنکینگ سال جدید به ترتیب پورتو، بارسلونا، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، آژاکس، بروسیا دورتموند، منچسترسیتی، شالکه، پاری سن ژرمن، یوونتوس و رئال مادرید در 11 رتبه نخست قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است از تیم های راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس و لیون به ترتیب در رده های 24 و 25 قرار گرفته اند و از سایر باشگاه های مطرح موناکو (23)، بنفیکا (26)، ویارئال (27)، بایر لورکوزن (28)، زسکا مسکو (32)، بیلبائو (34)، وولفسبورگ (36)، فیورنتینا (37)، لاتزیو (39)، آیندهوون (40)، مارسی (49)، گلادباخ (50)، اینتر (55)، والنسیا (60)، گالاتاسارای (70) و میلان (76) قرار دارند.

در رده بندی لیگ ها نیز لالیگای اسپانیا همچنان صدرنشین است. لیگ برتر انگلیس از سری آ ایتالیا فاصله گرفته است. بوندس لیگا نیز فاصله 6 امتیازی خود با سری آ در ابتدای فصل را به 3 امتیاز تقلیل داده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی وفایی برابر حریف اسکاتلندی در اسنوکر جهانی چین

حسین وفایی برترین اسنوکر باز ایرانی در مسابقات آزاد جهانی چین موفق به شکست حریف اسکاتلندی خود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات آزاد جهانی چین روزهای بیست‌وهشتم اسفند تا پنجم فروردین در شهر یوشان برگزار می‌شود. حسین وفایی برترین و تنها نماینده حرفه‌ای اسنوکر ایران، باید در اولین روز این رقابت‌های رنکینگی با گریم دات روبرو شود.

وفایی در رنکینگ جهانی ۲۱ و حریف اسکاتلندی او نیز در جایگاه ۵۰ قرار دارد که با این حساب این رقابت نتوانست تقابل سختی برای وفایی باشد و نهایتاً او با نتیجه پنج بر یک پیروز میدان شد.

وفایی با این پیروزی به مرحله بعد می‌رود که باید یکم فروردین با رابرت میلکینز بازی کند. این حریف انگلیسی جایگاه ۱۴ رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده و اگر وفایی از این چالش با پیروزی عبور کند، امید تازه‌ای به خود و طرفدارانش خواهد داد که دوباره روند پیروزی‌ها و صعودش را از سر بگیرد.

وفایی سال جدید میلادی را با روند نزولی شروع کرد که از رتبه جهانی ۱۵ به ۲۱ رسیده و خودش موفق نشدن در رقابت‌هایش را بی‌انگیزگی اعلام کرده بود.

منبع: ایرنا کد خبر 737300

دیگر خبرها

  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می‌شوند
  • پیروزی وفایی برابر حریف اسکاتلندی در اسنوکر جهانی چین
  • ناکامی تیمهای خوزستان درلیگ برتر فوتبال 
  • دورتموند برد و به رده چهارم برگشت
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • پائز:وضعیت رنکینگ کمکی نمی‌کند/ازپتانسیل والیبال ایران اطلاع دارم
  • مورد استناد قرار نگرفتن مقالات به علت کیفیت پایین نیست/ ارتقای رنکینگ جهانی دانشگاه‌های ایران به رتبه ۱۴
  • روسیه: بین ما با یوفا و فیفا دیوار چین قرار دارد!
  • تاج: هتل فوتبال در اختیار تیم‌های باشگاهی هم قرار می‌گیرد+فیلم
  • تاج: هتل فوتبال در اختیار تیم‌های باشگاهی نیز قرار می‌گیرد+فیلم