Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - شهردار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت بولوار دسترسی مردم محله زیبا شهر به شهر ایرانشهر با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال آغاز شد.

درمحمد درخوش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه با 1000 مترمربع طول، 6 هزار مترمربع جدول گذاری و 20 هزار مترمربع آسفالت در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اجرای این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی بزرگراه خلیج فارس، کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور خواهیم بود.
شهردار ایرانشهر گفت: متاسفانه شهروندان ایرانشهری بالغ بر 110 میلیارد ریال عوارض به شهرداری بدهکارند بطوریکه کمتر از 5 درصد شهروندان عوارض خود را پرداخت می‌کنند.
وی اظهار داشت: در صورتی که شهروندان عوارض خود را پرداخت نکنند شهرداری در تکمیل پروژه ها با مشکل مواجه می‌شود.
درخوش افزود: شهروندان اگر می‌خواهند شهری آباد، پویا و زنده داشته باشند با شهرداری همکاری کنند.
7314 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري پروژه شهري ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۷۳ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد

شهردار رباط کریم گفت: در آستانه سال نو۱۰ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری، با اعتباری بالغ بر ۱۷۳ میلیارد تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، 10 10 پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری شهرداری رباط کریم صبح امروز با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد تومان، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا اله یاری در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری اظهار داشت: پروژه‌های مختلفی در حوزه سرفصل‌های حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری طی چند ماه اخیر که تمامی آنها جزو مطالبات دیرینه شهروندان و اهالی محلات بود، در دستور کار شهرداری رباط‌کریم قرار گرفت و در آستانه نوروز پس از ماه‌ها کار جهادی و شبانه‌روزی حوزه عمرانی شهرداری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و در اختیار شهروندان شریف رباط‌کریم قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه‌ها که بخش مهمی از آن‌ها از ابتدای دی‌ماه عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد تومان عملیاتی و تکمیل شد و امروز به بهره برداری رسید.

شهردار رباط کریم بیان کرد: 10 پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری شهرداری رباط کریم شامل پروژه اصلاح کریدور دسترسی شهرک خانه، اتصال محله کیکاور به آزادراه تهران-ساوه، بازگشایی خیابان مفتح به گلباغ، رفیوژ میانی بلوار دانشجو و تعریض و بازگشایی خیابان 25 متری بازارک و دیگر پروژه ها هستند که امروز افتتاح شدند.

اله یاری عنوان کرد: کریدور دسترسی به شهرک خانه از سمت اتوبان تا پیش از آغاز عملیات اجرایی در ابتدای بهمن‌ماه به صورت خاکی در دسترس بود و متاسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت، ایمنی لازم، روشنایی و علائم ترافیکی بستر بروز سوانح رانندگی بوده و موجب بروز خسارت‌های جانی ومالی به شهروندان می‌شد و به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری رباط‌کریم پس از بررسی‌ها و مطالعات مربوطه، فرآیند اصلاح این کریدور دسترسی اجرایی شد و معبر ورودی شهرک خانه منتج به اتصال به بلوار ارتش به طول300 متر با 2 لاین خاکبرداری، بازگشایی و آماده‌سازی و امروز هم به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: مسیر آماده‌ شده فعلی برای اتصال محله کیکاور به آزادراه تهران-ساوه پیش از این به صورت نامناسب و خاکی مورد استفاده شهروندان برای تردد وسایل نقلیه قرار می گرفت که در دوره فعلی و در کمتر از 2 ماه این مسیر ساماندهی و اجرایی و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار رباط کریم به یکی دیگر از این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پروژه مفتح به گلباغ به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان، هدایت آب‌های سطحی و رفع گره‌های ترافیکی تعریف شد و امروز در کمتر از 2 ماه به افتتاح رسید و مورد بهره برداری شهروندان رباط کریم قرار گرفت.

اله یاری تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث رفیوژ میانی بلوار دانشجو حدفاصل میدان الغدیر تا شهرک آبشناسان به طول یک کیلومتر به همت شهرداری رباط‌کریم که به علت فقدان روشنایی و ایمن‌سازی‌های ترافیکی از نقاط حادثه‌خیز بود، از نیمه دی ماه به همت شهرداری رباط‌کریم آغاز شد و خدا را شاکریم که توانستیم این پروژه را هم در آستانه سال نو افتتاح کنیم.

وی با اشاره به پروژه معبر 25 متری امامزاده محمد تقی(ع) رباط کریم، گفت: این پروژه به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان منطقه در حوزه دسترسی ترافیکی که حدفاصل خیابان امامزاده محمدتقی(ع) تا بلوار آدینه بود که این مسیر را بهم متصل می‌کند و ابتدای بهمن‌ماه و پس از انجام مقدمات و تملکات اراضی مربوطه توسط شهرداری، کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد و توانستیم این مطالبه دیرینه شهروندان را محقق کنیم و به افتتاح برسانیم تا تسهیل دسترسی شهروندان و روان‌سازی ترافیکی فراهم شود.

غرب تهران با افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو از بُن‌بست ترافیکی خارج می‌شود

اله یاری با اشاره به برخی اقدامات شهرداری رباط‌کریم در حوزه رفع و کاهش نقاط حادثه‌خیز ترافیکی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی دیگری در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری شهرداری رباط کریم امروز با حضور مسئولان به بهربرداری رسید و ماحصل این اقدامات این بود که شهرداری رباط‌کریم حائز رتبه اول کشوری در حوزه رفع نقاط حادثه‌خیز ترافیکی شد و بنابر اعلام پلیس راهور کاهش 63 درصدی تصادفات منجر به فوت را در این نقاط شاهد بودیم.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • روند توزیع سوخت در منطقه ۱۵ تسهیل می‌‌شود
  • «درآمدهای پایدار» راهبردی برای ارتقای کیفیت زندگی در شهرها
  • توزیع ۱۰ میلیارد تومان قبض عوارض در تهران | جایزه خوش حسابی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • ۳.۵ میلیون قبض عوارض در خانه تهرانی‌ها
  • توزیع ۳.۵ میلیون قبض عوارض در بین تهرانی‌ها
  • توزیع ۳.۵ میلیون قبض عوارض در بین تهرانی‌ها 
  • اهدای ۴۰۰ میلیون تومان هدایای پرداخت عوارض نوسازی به شهروندان قمی
  • بودجه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری شهر جهانی لالجین ابلاغ شد
  • پخش تلاوت قرآن در فضای داخل شهرداری همدان
  • ۱۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۷۳ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد