Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد با بیان اینکه پهنای باندی که به تلگرام در این کشور داده شده است، ۵۰۰ گیگابایت است در حالی که پهنای باندی که به شبکه‌‌های اجتماعی داخلی داده شده، ۳۲ گیگابایت است، تاکید کرد: به دشمن اتوبان چهار بانده داده شده ولی برای مدافعین داخلی جاده خاکی می‌دهند.

به گزارش فارس و ایلنا؛ حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد گفت: ارادت و وابستگی به ائمه معصومین و اهل بیت (ع) تنها یک جریان عاطفی در درون دل نیست بلکه این وابستگی و عشق در کانون دل ما باید هم فکر و اندیشه ما را تحت تاثیر قرار دارد و هم حوزه رفتار و عمل ما متاثر از این عاطفه، عشق و محبت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این عشق و عاطفه بر رفتار و عمل اثر نگذارد، این عشق و عاطفه توسط این عزیزان مورد قبول قرار نمی‌گیرد.

شرایط امامت امام یازدهم (ع) با امروز قابل تطبیق است

وی با اشاره به تولد امام عسگری (ع) اظهار داشت: سیره ایشان باید موجب اخذ راهبرد در مسائل سیاسی و اجتماعی شود و صلابت و مقاومت ایشان در مقابل با دشمن موجب شود تا در رفتار سیاسی ما به عنوان یک اصل قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان با بیان اینکه شرایط امامت امام یازدهم (ع) با امروز قابل تطبیق است، تصریح کرد: امام عسکری (ع) در شرایطی بودند که ولایتمداری، تشیع، نفوذ و توسعه امامت به نقطه‌های بالایی رسیده بود به گونه‌ای که دستگاه حکومت غاصب عباسی با خود حساب می‌کرد با این نفوذ در امت اسلام، حکومت کردن امکانپذیر نیست لذا با همه قدرت بسیج شد تا جریان ولایتمداری مردم و شیعه‌گری امت اسلام را براندازی کند. با فتنه‌ها سعی می‌کردند نفوذ امام (ع) شکست برخورد و آنجا که موفق نمی‌شد، سعی می‌کردند با شهادت امام (ع) مشکل را حل کنند.

تعالی انقلاب اسلامی در حال نفوذ و سرایت به همه کره زمین است

علم‌الهدی ادامه داد: مقاومت و راهبرد امام (ع) برای ما امروز هم یک راهبرد است. تعالی انقلاب اسلامی در یک عمر چهل ساله در استکبارستیزی به جایی رسیده است که منطقه پایلوت توانمندی سیاسی، نظامی و فرهنگی انقلاب و اسلام شده است که در حال نفوذ و سرایت به همه کره زمین است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن درصدد است که با همه قدرت و همه توطئه‌ها، این جریان را در صفحه کره زمین براندازی کند، خاطرنشان کرد: دشمن نه تنها یک عرصه تعاملی می‌خواهد خود را مسلط کند، بلکه درصدد براندازی است و با همه قدرت نیز آماده است.

راهبرد امام عسکری (ع) باید راهکار ما باشد

امام جمعه مشهد با بیان اینکه راهبرد امام عسکری (ع) باید راهبرد و راهکار ما باشد، ابراز داشت: دشمن با هر وضعی در آن زمان توطئه می‌کرد ولی وجود مقدس امام عسکری (ع) همان نقشه دشمن را بر ضد دشمن و علیه دشمن برمی‌گردانند. وقتی امام(ع) را به زندان انداختند. ماموران عباسی به زندانبان دستور دارند منتهی درجه فشار را بر امام عسکری (ع) وارد کند به گونه‌ای که از فضای زندان شخصیت امام (ع) در جامعه مسئله‌دار شود. زندانبان نیز شریرترین و رذل‌ترین افراد را از نظر فکری و عملی در سلول امام (ع) وارد کرد که اینها باعث شکنجه و آزار امام (ع) شوند و برخوردها و حملات بر امام (ع) موجب حرکتی از سوی ایشان شود که انتشار آن امامت را مسئله‌دار کنند.

علم‌الهدی افزود: بعد از مدتی برای ارزیابی شرایط، دیدند که این شریرترین و رذل‌‌ترین افراد شیعه امام (ع) شدند و دقیقا همان نقشه علیه دشمن برگشت یعنی امام (ع) نه تنها در برابر این توطئه آسیب ندیدند، بلکه آن نقشه بر دشمن برگشت و این دو نفر شریر و زذل جزو یاران امام شدند.

نباید به مردم تلقین کنیم راه حل دست به دست دشمن دادن است

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که مسئولان نظام و دستگاه‌های اجرایی و مجلس باید سیره امام عسکری (ع) را راهبرد خود قرار دهند، عنوان کرد: دشمن از چند جهت ما را محاصره کرده است. یک جهت، اقتصادی است. گرسنگی مردم یک هدف نیست. آنچه موجب قدرت نظام است، وابستگی مردم به این نظام است. دشمن می‌خواهد وابستگی را قطع کند. دشمن فکر می‌کند با گشنگی و تنگناهای اقتصادی، مردم از نظام فاصله می‌گیرند و به همین خاطر سفره مردم را هدف گرفته است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: برخورد ما با این قضیه باید این باشد که همین جریان را به صورت یک راهبرد استکبارستیزی قرار دهیم و نه آنکه بی‌‌تفاوت باشیم و کناری بایستیم و نظاره‌‌گر باشیم و به مردم تلقین کنیم که راه حل دست به دست دشمن دادن است.

مسئولان امنیتی و قضایی در مسئله گرانی وارد شوند

علم‌الهدی با اشاره به گرانی‌ها یادآور شد: گرانی مردم را از پا درمی‌آورد. می‌‌گویند قیمت هر کیلو مرغ، ۱۰ هزار تومان است. کسی با حداقل حقوق یا پایین‌تر از آن، می‌تواند این مرغ را برای خانواده خود تامین است؟ این قیمت ارزان است؟ باید در برابر این مسئله بی‌‌تفاوت باشیم و گرسنگی و تنگناهای مردم و فقرا را بیینیم و هیچ تکانی هم نخوریم؟

وی ادامه داد: بنده حق دخالت در امور اجرایی ندارم ولی مسئولان امنیتی و ققضایی باید باید وارد شوند. قضیه از نظارت اتخادیه‌ها گذاشته است. فردی جریمه می‌شود ولی بلافاصله قیمت‌ها را دو سه برابر می‌کند و می‌گوید جریمه می‌دهم. برنامه‌‌‌ریزان در مجلس و مدیران اجرایی در دولت باید ساکت باشند و دشمن مدام بر ما مسلط شود؟

امکانات شبکه‌‌‌های اجتماعی داخلی در مقابل شبکه اجتماعی خارجی زیرصفر است

وی به شرایط فرهنگی کشور و همچنین فضای مجازی نیز اشاره و بیان کرد: در عرصه‌های فرهنگی و فضای مجازی دشمن ما را در چند عرصه محاصره کرده است. رهبری فرمودند تلگرام فیلتر و تعطیل شود. به صورت اسمی، تلگرام فیلتر شد ولی در کنارش، دو نرم‌افزار ایجاد کردند تا تلگرام بر فضای مجازی مسلط باشد. فضای مجاری امروز زندگی و فضای فرهنگی برای مردم ماست و باید بر آفت‌های فرهنگی بی‌‌تفاوت باشیم؟

امام جمعه مشهد با بیان اینکه قرار شد شبکه‌‌های اجتماعی داخلی تقویت شوند ولی اینگونه نشده است، گفت: امروز متاسفانه امکانات شبکه‌‌‌های اجتماعی داخلی در مقابل شبکه اجتماعی خارجی صفر و حتی زیرصفر است یعنی در مقابل سه‌ هزار سرور تلگرام، شبکه‌‌های اجتماعی داخلی ۳۵ سرور دارند. این قابل مقایسه است؟

به دشمن اتوبان چهار بانده داده شده ولی جاده خاکی برای مدافعین داخلی می‌دهند

علم‌الهدی با بیان اینکه پهنای باندی که به تلگرام در این کشور داده شده است، ۵۰۰ گیگابایت است در حالی که پهنای باندی که به شبکه‌‌های اجتماعی داخلی داده شده، ۳۲ گیگابایت است، اظهار داشت: به دشمن اتوبان چهار بانده داده شده ولی برای مدافعین داخلی جاده خاکی می‌دهند. این فضایی که دختران را بی‌‌عفت و جوانان را نابود می‌‌کند و فشار سیاسی - امینتی برای کشور ایجاد می‌کند.

وی افزود: این عزیزان نمایندگان مردم در مجلس هستند که ساکتند و یکی، دو نفر داد می زنند و بعد مورد حمله قرار گرفته و آنها را ساکت می‌‌‌کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی 6 تا از بهترین نرم افزار سامانه واسط مودیان

نرم افزار سامانه مودیان، یک نرم افزار مالیاتی است که با هدف جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات مالیاتی ایجاد شده تا مودیان بتوانند به راحتی اطلاعات مرتبط با مالیات را انجام دهند. با توجه به قوانینی که سازمان امور مالیاتی دارد بسیاری از شرکت‌های مختلف اقدام به توسعه و بهبود نرم‌افزارهای مالیاتی کرده‌اند تا مودیان مالیاتی بتوانند به راحتی اطلاعات خود را در این سامانه وارد نمایند. در اینجا قصد داریم به طور کامل به بررسی و معرفی 6 تا از بهترین نرم افزارهای مرتبط با این سامانه بپردازیم.

آشنایی با 6 تا از بهترین نرم افزار سامانه واسط مودیان

نرم افزار سامانه مودیان این روزها سروصدای زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد برای اینکه بتواند کارهای مالیاتی خود را انجام دهند، به یک نرم افزار واسط نیاز دارند تا بتوانند به راحتی صورت‌حساب‌های الکترونیکی خود را به آن ارسال نمایند. کلیه افراد حقیقی و حقوقی موظف هستند به کمک این نرم افزار، صورت حساب‌های الکترونیکی خود را به این سامانه ارسال کنند. در اینجا به بررسی 6 تا از بهترین نرم افزار سامانه واسط مودیان می‌پردازیم:


1- نرم افزار واسط سامانه مودیان هوفر

این نرم افزار مالیاتی یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای مالیاتی است که به راحتی و با یک کلیک می‌توانید انواع مختلفی از صورت‌حساب‌های الکترونیکی خود را با الگوهای مختلف به سامانه مودیان ارسال نمایید. هر زمانی که شما بخواهید می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی‌های موثر این سامانه را نام ببریم می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

1.    برخورداری از پشتیبانی رایگان
2.    دارای عدم وجود محدودیت در ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی
3.    برخورداری از توانایی آپلود فایل اکسل
4.    استعلام وضعیت فاکتورها بدون مراجعه به پنل

2- نرم افزار واسط سامانه مودیان سایان

این نرم افزار مالیاتی به راحتی تمام فاکتورهای فروش شما را در سامانه مودیان ارسال می‌کند. به دلیل برخورداری از ویژگی‌های زیر این نرم افزار واسط را می‌توان یکی از بهترین نمونه‌های قابل استفاده دانست.

   قابلیت ارسال صورت‌حساب به صورت کاملا مستقیم
2.    برخورداری از ارسال خروجی از نرم افزار
3.    امکان مشاهده صورت حساب‌های مالیاتی
4.    برخورداری از قابلیت اصلاح صورت‌حساب‌های دارای خطا
5.    ارسال آنلاین و سریع صورت‌حساب‌ها به صورت کاملا مستقیم
6.    ارسال منظم صورت‌حساب‌های مالیاتی به شرکت‌های معتمد

3- نرم افزار واسط سامانه مودیان هشت

یکی دیگر از نرم افزارهای قابل استفاده برای ارسال صورت‌حساب‌های مالیاتی، نرم افزار واسط سامانه مودیان هشت است که قابلیت‌های متعددی را در اختیار مودیان قرار می‌دهد. ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار بدین شرح است:

1.    طراحی بسیار زیبا
2.    برخورداری از ارسال آسان صورت‌حساب
3.    دارای 7 الگوی صورت‌حساب
4.    قابلیت ساخت کلید خصوصی و عمومی
5.    استعلام کد اقتصادی
6.    برخورداری از جست و جوی شناسه کالا و خدمات
4- نرم افزار واسط سامانه مودیان پویا

نرم افزار واسط سامانه مودیان پویا از نمونه‌های دیگر نرم افزارهای مالیاتی است که می‌تواند به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فایل‌های مختلف را با فرمت اکسل دریافت کند و هیچ محدودیت خاصی در ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی ندارد. این نرم افزار به دو صورت ویندوز و تحت وب طراحی و ساخته شده است تا کار را برای مودیان مالیاتی راحت‌تر کند. اگر بخواهیم مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های این نرم افزار را مشخص کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1.    برخورداری از چاپ الگوهای مختلف برای ارسال صورت‌حساب‌های استاندارد به سامانه مودیان
2.    داشتن آرشیو مرتبط با صورت‌حساب‌های مالیاتی به سامانه مودیان
3.    برخورداری از پشتیبانی جامع و کامل انواع مختلف صورت حساب‌ها
4.    قابلیت دریافت تاییدیه یا اعلام عدم تایید به سامانه مودیان
5.    ارسال کامل اسناد مرتبط با صورت حساب به سامانه مودیان به صورت اصلی، اصلاحی، ابطالی یا برگشت از فروش
6.    قابلیت کنترل مواد بازدارنده جهت ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی
7.    قابلیت دریافت اطلاعات مرتبط با صورت‌حساب‌های الکترونیکی
8.    قابلیت تعریف کالا به صورت کاملا مستقیم به صورت فایل اکسل یا از طریق اپ
9.    قابلیت تعریف مشتریان به همراه اطلاعات تکمیلی و به صورت کاملا مستقیم
10.    ایجاد تنظیمات مودی شامل کد اقتصادی، کلید عمومی، شناسه یکتای اقتصادی
5- نرم افزار واسط سامانه مودیان درسان یا حسابداران برتر

یکی دیگر از نرم افزارهای مرتبط جهت ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی نرم افزار واسط سامانه مودیان درسان یا حسابداران برتر است. اگر جزء افرادی هستید که تمایل دارید نرم افزاری با قیمت مناسب را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید این نرم افزار معتبر است. این گزینه یکی از بهترین نمونه‌ها برای شما خواهد بود. از جمله ویژگی‌ها موثر برای انتخاب این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    قابلیت دریافت ورودی اطلاعات به صورت فایل اکسل
2.    برخورداری از قیمت مناسب و به صرفه
3.    برخورداری از پشتیبانی موثر جهت اجرا و راه‌اندازی سامانه
4.    قابلیت ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه به صورت دستی
5.    برخورداری از قابلیت ارتقا و رفع عیوب احتمالی در صورت وجود
6.    قابلیت استفاده از این نرم افزار به صورت چند شرکتی
7.    تحت وب بودن این سامانه در هر مکان و زمانی
6- نرم افزار واسط سامانه مودیان هاترا

یکی دیگر از نرم افزارهای دیگر برای استفاده می‌توان به نرم افزار واسط سامانه مودیان هاترا اشاره کرد. این نرم افزار معتبر و استاندارد مالیاتی، به صورت کاملا کاربردی در کنار نرم افزار حسابداری قرار می‌گیرد و به عنوان یک واسط عمل می‌کند. از ویژگی‌های بارز این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    قابلیت استفاده از تمام نرم افزارهای تحت وب و ویندوز را دارد
2.    قابلیت استفاده از اطلاعات مرتبط با سامانه به صورت فایل اکسل و دانلود اطلاعات
3.    قابلیت ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادر شده به صورت کاملا مستقیم
4.    ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی بدون نیاز به ماژول
5.    ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی به صورت مستقیم در سامانه مودیان
6.    قابلیت تعریف کاربران و اضافه نمودن شرکت بدون هیچ گونه محدودیتی
7.    قابلیت اتصال به اپ و هر نرم افزار حسابداری مرتبط
8.    برخورداری از فرایند به روزرسانی شناسه‌های کالا در سامانه مودیان
9.    برخورداری از فرایند تنظیم پارامترهای تعریف شده
10.    قابلیت ثبت و ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی نوع اول و دوم و سوم
11.    ارسال صورت‌حساب به صورت تکی و گروهی
12.    قابلیت ذخیره سازی اطلاعات
13.    تعریف شماره پروانه گمرکی، کد گمرک، میزان ارز و برابری ارز با ریال جهت استفاده شرکت‌های بازرگانی خارجی
14.    تعریف نامحدود سال‌های مالی

 

نکات مهم جهت خرید بهترین نرم افزار سامانه مودیان

بهترین نرم افزار سامانه مودیان قابلیت‌های متعددی در حوزه تبادل اطلاعات بین مودیان و سازمان امور مالیاتی دارد. این سامانه نقش موثری در ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی دارد. نرم افزار سامانه مودیان باران، حسابداران اپ و هوفر از بهترین نرم افزارهای سامانه مودیان هستند که کاربران به راحتی می‌توانند از قابلیت‌ها و امکانات موثر آن‌ها استفاده نمایند. در میان آن‌ها سیستم اتوماسیون اداری دایا با نگاهی متفاوت به تولید نرم افزارهای مرتبط با اتوماسیون اداری پرداخته است. سیستم دایا یکی از بروزترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای موجود در بازار است که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند.

سخن پایانی

در مجموع بهترین نرم افزار سامانه واسط مودیان با ارائه قابلیت‌های متعدد می‌‌تواند به کاربران کمک فراوانی کند. هم‌چنین راهنمایی و مشورت با افراد خبره در این حوزه که دانش علمی بالایی دارند بسیار حائز اهمیت است. سعی کنید از راهنمایی کارشناسان این حوزه بهره‌مند شوید و آگاهی خود را در این زمینه بهبود بخشید تا بتوانید با آگاهی لازم از این نرم افزار باکیفیت استفاده نمایید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در تعطیلات نوروزی، دولت تعطیل نیست
  • در تعطیلات نوروزی دولت تعطیل نیست
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • علم‌الهدی : تهدید و تحریم اقتصادی در ملت ایران اثرگذار نخواهد بود
  • آیت‌الله علم‌الهدی توضیح می‌دهد؛ چرا تحریم اقتصادی و تهدید ‌نظامی در ملت ایران اثرگذار نخواهد بود؟
  • مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
  • معرفی 6 تا از بهترین نرم افزار سامانه واسط مودیان
  • جدیدترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام در 2024
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است
  • حجت الاسلام والمسلمین رفیعی: امید به خداوند باید همراه با تلاش و کوشش باشد