Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران  و پارس جنوبی جم امروز از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ادامه رقابت های هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم ها

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، احمد نورالهی، آدام همتی، سعید حسین‌پور، علی مصلح، علی علیپور، سیامک نعمتی، گادوین منشا

پارس جنوبی:رحمان احمدی، محمد ستاری، حامد نورمحمدی، محسن بنگر، سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی، محمد نوری، حسین پورامینی، نیما انتظاری، مجید علیاری، ابراهیم صالحی

گزارش لحظه به لحظه بازی دو تیم راس زمان اعلام شده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دقیقه3: پرسپولیسی ها موقعیت نصفه و نیمه ای را پدید آوردند. حواشی در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی زمان باقی مانده جمعیتی در حدود ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. حدود ۱۰۰ هوادار تیم پارس جنوبی در جایگاه ۸ ورزشگاه آزادی استقرار پیدا کرده‌اند. برانکو پس از حضور در ورزشگاه آزادی به کنار زمین آمد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت. هواداران تیم پرسپولیس برای تقدیر از حسین ماهینی طرح موزائیکی شماره ۱۳ را در ورزشگاه آزادی انجام دادند. پرچم بزرگ باشگاه پرسپولیس روی سکو‌ها نصب شد تا در زمان بازی این پرچم باز شود. درحالیکه کمتر از 45 دقیقه به آغاز دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی باقی مانده است، در راه های منتهی به ورزشگاه آزادی ترافیک خاصی دیده نمی شود و ظرفیت پارکینگ ها درحال تکمیل است در مسیر ورودی به ورزشگاه، ساندویچ، مغز تخمه و ... به فروش می رسد. هواداران پرسپولیس به شدت تیم شان را تشویق می کنند. درحالیکه ورود سیگار به ورزشگاه ممنوع است اما برخی ها در ورزشگاه سیگار به فروش می رسانند. به دلیل کمبود دستگاه های عابر بانک، صف های طولانی برای برداشت پول تشکیل شده است. در ورزشگاه بلیت های 15 - 20 و 25  هزار تومانی به فروش می رسد. ماموران انتظامی به هواداران اطلاع می دهند تا از ورود برخی وسایل خطرناک جلوگیری کنند. برخی هواداران در حال گرفتن عکس یادگاری هستند. در ورزشگاه برای هواداران پرسپولیس موزیک شاد پخش می شود. جواد خیابانی گزارشگر این دیدار در میان استقبال پرسپولیسی ها به جایگاه گزازشگران رسید. برخی از هواداران لقب استقلالی به خیابانی دادند. بیرانوند در میان استقبال هواداران پرسپولیس راهی رختکن شد. حدود 25 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارند. خان محمدی در ورزشگاه حضور یافت و به شدت تشوبق شد. هواداران به شدت و تک به تک سرخپوشان را تشویق کردند. رفته به رفته به تعداد حضور هواداران افزوده می شود. افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور یافت تا تماشاگر دیدار پرسپولیس و پارس باشد. هواداران به شدت برانکو را تشویق می کنند. سرخپوشان برای حمایت از حسین ماهینی، طرح موزاییکی را آماده کرده اند. محسن بنگر و محمد نوری از سوی هواداران پرسپولیس تشویق می شوند. تعداد کمی از طرفداران پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی تیم خود را تشویق می کنند. برخی طرفداران پرسپولیس مهدی تارتار را تشویق می کنند. از سید جلال حسینی و حسین ماهینی پیش از آغاز مسابقه تجلیل شد. طبق اعلام حاجی بیگی، عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس، بخشی از پاداش سرخپوشان از سوی AFC حداقل تا 10 روز دیگر به حساب باشگاه واریز می شود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره پرسپولیس به لیست بازی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی سال ۱۴۰۲، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است. برخلاف دربی که دو ستاره خط دفاعی این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب بودند، حالا اوسمار دست بازتری در چینش دفاع تیمش دارد.

گئورگی گولسیانی، ستاره این فصل پرسپولیس که پنج گل هم به ثمر رسانده، پس از اینکه در بازی با ذوب آهن مصدوم شد، سه دیدار بعدی پرسپولیس را از دست داد.

ستاره گرجستانی حالا بعد از سپری کردن دوران مصدومیت خود آماده بازی برای تیمش است و همراه با کاروان پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شد.

دیگر خبرها

  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • استقلال و پرسپولیس بابت تماشاگرنماهای دربی نقره داغ شدند
  • پرسپولیس باید بهتر از این بازی کند
  • وعده عالیشاه به هواداران پرسپولیس
  • حاشیه بازی پرسپولیس-پیکان؛ بازیکن قطری سرخ‌ها کنار زمین افطار کرد
  • حاشیه دیدار پرسپولیس - پیکان| افطار مدافع قطری پرسپولیس کنار زمین/ عنایتی با پسرش به آزادی آمد
  • با وجود فراخوان پرسپولیس؛ استقبال ضعیف هواداران از آخرین بازی سال
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به لیست بازی
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده
  • استقلال خواهان برگزاری بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی