Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:23:27 GMT

یوفا، میلان را نقره‌داغ کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۲۸۴

یوفا، میلان را نقره‌داغ کرد

اتحادیه فوتبال اروپا سرانجام باشگاه میلان را به دلیل نقض قوانین مجازات کرد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه میلان را به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، 12 میلیون یورو جریمه نقدی کرد و به این باشگاه ایتالیایی دو سال فرصت داد تا تراز مالی خود را درست کند، در غیر این‌صورت به مدت یک فصل از حضور در مسابقات اروپایی از جمله لیگ قهرمانان و لیگ اروپا محروم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه فوتبال اروپا همچنین محدودیت دیگری برای باشگاه میلان به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا وضع کرد که بر این اساس این تیم ایتالیایی در دو فصل آینده مسابقات اروپایی به جای 25 بازیکن، تنها می‌تواند نام 21 بازیکن را در بازی‌های خود در لیست قرار دهد.

میلان در نهایت ناباوری حذف شدگتوسو: نتیجه و بازی را به المپیاکوس پیشکش کردیم/ شایسته پیشروی بیشتر در مسابقات لیگ اروپا نبودیم

باشگاه میلان طبق قوانین موجود می‌تواند به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مراجعه و نسبت به حکم صادره از سوی یوفا اعتراض کند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) آ ث میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا آ ث میلان اتحادیه فوتبال اروپا یوفا آ ث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد

استفانو پیولی برای چهارمین فصل پیاپی، میلان را به چمپیونزلیگ رساند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه، صعود میلان به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از نظر‌ آمار و احتمالات، قطعی شد.

میلان اگرچه در خانه مقابل جنوا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۳-۳ نرسید اما به لطف تساوی رم و یوونتوس، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان پیولی رزرو شد. ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارای ۵ سهمیه است. تاکنون دو سهمیه را اینتر و میلان برای خود رزرو کرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • قیمت سکه امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس