Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های تراکتورسازی و فولاد خوزستان امروز جمعه از ساعت ۱۵ در چارچوب رقابت های هفته پایانی نیم فصل اول در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم فولاد در نیمه دوم درجریان است.

محمدرضا پورمحمدی استاندار جدید آذربایجان شرقی نیز امروز با استقبال تماشاگران پرشور تراکتور وارد ورزشگاه یادگار امام شد و در جایگاه ویژه ورزشگاه نظاره گر این بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز خیس بودن برخی صندلی ‌های جایگاه خبرنگاران که ناشی از چکه کردن سقف این جایگاه بود، یکی از نکات جالب توجه این بازی بود.

در دقیقه ۵۶ این بازی گل دانیال اسماعیلی فر توسط داور بازی آفساید اعلام شد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شد.

امروز قبل از دیدار تیم ‌های تراکتورسازی و فولاد در حالی که سرمربیان دو تیم در حال خوش و بش با یکدیگر بودند، شجاعی دوان دوان به سمت نیمکت فولاد رفت و همه منتظر پایان حرف و حدیث‌ ها بین قطبی و مسعود شجاعی بودند ولی کاپیتان تراکتورسازی به یک باره از تصمیم خود منصرف شده و به داخل زمین بازگشت.

با برگزاری این دیدار بازی ‌های  تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در دور رفت به اتمام رسیده و دو تیم به تعطیلات نیم فصل می ‌روند.

کد خبر 4484792

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار

در دیدار سرکنسول روسیه در اصفهان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری تجاری، اقتصادی و گردشگری با استان مطرح شد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، "آندری ژیلتسوف" سرکنسول روسیه در اصفهان  با حضور در استانداری کرمان با رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد. 

سرکنسول روسیه، هدف از سفر خود به کرمان را آشنایی با ظرفیت‌های این استان و افزایش همکاری‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری طرفین بیان کرد و دیدار با مقامات کرمان را فرصتی برای تحکیم و توسعه روابط دانست.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با ابلاغ سلام استاندار که در سفر کاری حضور دارد، به پیشینه تاریخی چند هزار ساله استان پرداخت و گفت: کرمان در بخش‌های گردشگری، معدنی، کشاورزی و اقتصادی، ظرفیت‌های متنوعی دارد. 
وی افزود: سالانه ۱۰ میلیون تن تولید محصولات کشاورزی استان کرمان است و به لحاظ معدنی ۱۰ میلیارد تن ذخایر مس، کرومیت، تیتانیوم، زغالسنگ و ... داریم. 

معاون استاندار کرمان بیان کرد: یکی از اشتراک‌های کشور روسیه و ایران مبارزه با تروریسم است و همه می‌دانیم که پشت پرده اتفاق‌های مسکو و گلزار شهدای کرمان، استکبار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • افزایش ظرفیت جوجه ریزی در آذربایجان شرقی
  • از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود