Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@08:22:53 GMT

چند تن از فرماندهان حماس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۲۹۰

نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون با حمله گسترده به شهرهای قدس وکرانه باختری شماری از فلسطینیان از جمله فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی حماس را دستگیر وزندانی کردند. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری عربی 21 نظامیان صهیونیست از شب گذشته تا ظهر امروز 40 فلسطینی از جمله 'یاسر منصور' و'اسماعیل الطل' دو نماینده جنبش حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین و'صباح فرعون' اسیر آزاد شده از اهالی شرق قدس اشغالی را در کرانه باختری وقدس اشغالی دستگیر وزندانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنبش حماس با صدور بیانیه ای از مردم وگروه های فلسطینی خواست امروز عصر در راه پیمایی 'جمعه خشم وپیروزی خون شهدا' شرکت کنند.
تشنج شدید در کرانه باختری پس از شهادت 'اشرف نعالوه 'مجری عملیات شهادت طلبانه برکان و'صالح البرغوثی' مجری عملیات شهادت طلبانه عوفرا وبه هلاکت رسیدن دو نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت فلسطین حاکم شده است.
حماس در بیانیه ای از شرکت کنندگان در راه پیمایی بازگشت امروز خواست به سمت مناطق حائل با دشمن صهیونیستی حرکت کنند.
این بیانیه تاکید کرد راه پیمایی امروز پیامی به دشمن صهیونیستی است که مردم ما هرگز شهدای بزرگوارمان را فراموش نکرده ونخواهند کرد وتا تحقق اهداف مورد نظر دست از مقاومت بر نخواهند داشت.
شمار شهدای راه پیمایی بازگشت از مارس ( اسفند) گذشته تا کنون به 235 تن رسیده ، این در حالی است که صدها تن دیگر توسط نظامیان صهیونیست نیز زخمی شده اند.

ایرنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حماس فرماندهان حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۴ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به رفح

در یکصد و شصت و پنجمین روز تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه غزه، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی در شهر رفح انجام داد و خانه‌ای در این منطقه را هدف قرار داد که منجر به شهادت چندین فلسطینی شد.

به گزارش ایسنا، منابع خبری از شهادت ۱۴ فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منازل و ساختمان‌های مسکونی در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند. براساس گزارش المیادین، منابع اعلام کردند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنج منزل را در شهر رفح هدف قرار دادند.

منابع همچنین اعلام کردند در پی هدف قرار دادن یک انبار حاوی کمک‌های بشردوستانه در جبالیا واقع در شمال نوار غزه دو تن شهید شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین شهر «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. در همین رابطه، نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک «نعلین» واقع در غرب رام‌الله یورش بردند. اشغالگران همچنین به شهرک «یطا» در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری یورش بردند.

طبق گزارش منابع پزشکی، آمار شهدا در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) به ۳۱۷۲۶ تن رسیده که بیشتر آنها زن و کودک هستند. تعداد زخمی‌شدگان نیز به ۷۳۷۹۲ تن افزایش یافته و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

از زمان آغاز جنگ ویرانگر در نوار غزه، اشغالگران صهیونیست آب، غذا، دارو، برق و سوخت را به نوار غزه قطع کرده و حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی را در شرایط فاجعه‌بار انسانی قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به رفح
  • آمریکا مدعی شهادت مرد شماره سه حماس شد
  • حماس شهادت فرمانده‌اش را تایید کرد
  • رژیم اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند
  • ادعای جدید درباره شهادت عضو ارشد حماس در بامداد امروز
  • شهادت مدیر عملیات پلیس غزه
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره شهادت فرمانده ارشد حماس
  • ادعای ارتش اسرائیل درباره شهادت عضو ارشد حماس
  • شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره شهادت عضو ارشد حماس