Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@03:48:01 GMT

هدیه بیرانوند به هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۲۹۳

هدیه بیرانوند به هواداران پرسپولیس

به گزارش جهان نيوز، علیرضا بیرانوند که گفته می‌شود در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس هوای لژیونر شدن به سرش زده شده است و دیدار با پارس جنوبی را می‌توان بازی خداحافظی او با این این تلقی کرد، بعد از گرم کردن ابتدای بازی و زمانی که قصد حضور در رختکن را داشت با شوت کردن توپ به سمت سکوها و احترام به هوادارانی که او را به شدت تشویق می‌کردند راهی رختکن شد تا خود را مهیای حضور در زمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: هواداران پرسپولیس به ما انرژی دادند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با پیکان گفت: درابتدا باید به تمام مردم ایران سال نو را تبریک  بگویم و امیدوارم سال جدید برای همه پررونق باشد.

وی افزود: این چند روز تعطیلی برای تیم ما خوب است چون پنج بازی فشرده  را گذراندیم.این بازی حساس بود، چون بعد از دربی  بودیم و البته کمی احساسی بازی کردیم. شاید در ابتدای مسابقه بازی برای ما آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت. از عملکرد بازیکنان راضی هستم چون چیزی که می‌خواستیم در زمین ارائه کردند. زمانی که 2 بر صفر جلو بودیم فضای برای حمله  و گلزنی ما بیشتر بود، اما متأسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: پیکان خوب دفاع می کرد و اگر تیمی نتواند با سیستم این تیم بازی کند به مشکل خواهد خورد. خدا را شکرمی کنم توانستیم رو به جلو بازی کنیم و دو گل بزنیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به ما انرژی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • محرومیت هواداران استقلال و پرسپولیس از دربی بعد
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • پرسپولیس باید بهتر از این بازی کند
  • اوسمار: هواداران پرسپولیس به ما انرژی دادند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان
  • هدیه ویژه زنوزی به هواداران؛ بلیت تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • افشاگری یحیی درباره جدایی مهدوی‌کیا و رامین رضاییان
  • واکنش جالب استقلال به شکایت پرسپولیس از حردانی؛ پوستری با حضور صالح!
  • رختکن پرسپولیس علیه ستاره محبوب هواداران شد