Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یداله ستوده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ظهر امروز در کیلومتر پنج مسیر جکیگور - ایرانشهر رخ داد.
وی علت بروز این حادثه را انحراف به چپ وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق عنوان کرد و افزود: این وانت حامل هفت گالن سوخت از نوع گازوئیل بود.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده های جنوب استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ستوده تصریح کرد: وجود راههای دو طرفه، قوس و پیچ های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در حوزه جنوب این استان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اداره کل راه پلیس راه تجاوز سیستان و بلوچستان قاچاق منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در محمدشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسنعلی پارسافر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در منطقه محمدشهر کرج به یک دستگاه خودروی نیسان تانکردار مشکوک شدند و جهت بررسی دقیق‌تر آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز افزود: پس از متوقف شدن خودرو، مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی، دو هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند. ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد می‌کند و مانعی برای رشد تولید محسوب می‌شود. شهروندان می‌توانند برای جلوگیری از قاچاق و هدر رفت سرمایه‌های ملی، هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6058320

دیگر خبرها

  • کشف داروی قاچاق توسط مرزداران جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در محمدشهر
  • روال عادی تردد در محور‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • برگزاری اجرای طرح سراسری پویش چشم به راهیم همزمان سراسر کشور در ایرانشهر
  • عواید حاصل از کشف و ضبط سوخت قاچاق به مرزنشینان تعلق می‌گیرد
  • کمک نقدی سیدمحمد خاتمی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان /توصیه به مشاوران
  • ارسال محموله کمکی از کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان
  • خدمات سلامت روان در مناطق سیل‌زده | یک بیماری جدی در جنوب شرق کشور داریم
  • ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان