Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سعید صفری گفت: این حادثه نیمه شب گذشته در بخش تاسیسات بیمارستان 150 تختخوابی امام حسین (ع ) محمدشهر رخ داد که به علت قطع آب و برق، 32 بیمار بستری این بیمارستان به سایر مراکز درمانی محمد شهر و کرج انتقال یافتند.

 

وی افزود: مهار آتش سوزی در مدت زمان 25 دقیقه توسط آتش نشانان محمد شهر و مشکین دشت استان البرز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفری گفت: به دنبال این حادثه بلافاصله ستاد بحران تشکیل جلسه داد و اقدام لازم برای خدمات دهی مناسب به بیماران به عمل آمد. 

شهردار محمد شهر کرج بیان داشت : علت حادثه و میزان خسارات وارده در دست بررسی است . 

وی اظهار داشت: با وجود حادثه آتش سوزی ، خدمات دهی به حدود100 بیمار در بخش های مختلف این بیمارستان ادامه یافت و 32 بیمار بخش بستری به مراکز اطراف انتقال داده شد. وی گفت: با تلاش تیم های فنی تاسیسات و برق بیمارستان تعمیر و وارد مدار شد. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد اتوبوس با گاردریل در جاده امام رضا(ع)؛ ۳۰ نفر مصدوم شدند

رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت از مصدومیت در ۳۰ نفر پی تصادف اتوبوس سرویس کارکنان با گاردریل در جاده امام رضا(ع) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، صبح امروز شنبه سرویس کارکنان حوالی ساعت 7:30  با گاردریل در جاده امام رضا(ع) بعد از پلیس راه قدیم شریف آباد،30 نفر مصدوم شدند.

از این تعداد 23 نفر توسط 10 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان پاکدشت و 6 نفر به بیمارستان زعیم انتقال یافتند.

مصدومان به مراکز درمانی زعیم و شهدای پاکدشت انتقال یافتند

صفرعلی حسین آبادی رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت با اشاره به رسیدگی عوامل امدادی به مصدومان حادثه اظهار داشت: 23 نفر از مصدومان حادثه توسط 10 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهدای پاکدشت و 7 نفر به بیمارستان زعیم انتقال یافتند.

وی افزود: این حادثه در پی انحراف یک دستگاه اتوبوس و برخورد با نیوجرسی ورودی روستای عبدل آباد در محدوده پاکدشت به وقوع پیوسته است.

حسین آبادی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه فوتی گزارش نشده است تصریح کرد: به سرعت چند دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و مصدومان را به مراکز درمانی زعیم و شهدای پاکدشت انتقال دادند که در نهایت 7 نفر سرپایی درمان شدند.

رشد 6درصدی جان‌باختگان تصادفات/ عدم‌توقیف خودروهایی که بالای "یک‌میلیون تومان" خلافی دارند در نوروز

خواب آلودگی راننده منجر به خروج اتوبوس ازجاده شد

سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص علت وقوع حادثه اظهار داشت: ساعاتی پیش یک دستگاه اتوبوس سرویس کارخانه، بر اثر خواب آلودگی راننده از محور اصلی خارج شد که این حادثه موجب مصدومیت تعدادی از سرنشینان این اتوبوس شد.

وی افزود: در این حادثه اتوبوس واژگون نشده و مسافری فوت نشده است و اظهارات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد
  • تعداد مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر رسید
  • برخورد اتوبوس با گاردریل در جاده امام رضا(ع)؛ ۳۰ نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی در یکی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان مهار شد
  • آتش‌سوزی ۲ انبار شرکت فولاد خوزستان مهار شد
  • مهار آتش سوزی در یکی از انبار‌های شرکت فولاد خوزستان