Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@11:55:13 GMT

عکس/ دوچرخه‌سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۳۱۹

هفدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور درشهرستان فریدونکنار برگزارشد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه پیشکسوتان دوچرخه سواری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، صبح روز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گروهی از پیشکسوتان طبق سنوات گذشته برای دریافت بلیت دیدار دربی به محل باشگاه رفتند که یکی از این افراد محمد نوری بازیکن سال‌های گذشته استقلال بود. هر چند که نوری نمی‌دانست در ادامه این حضور چه اتفاقاتی قرار است برایش رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: استقلال و سپاهان جریمه شدند

نوری پس از حضور در دفتر باشگاه از منشی مدیرعامل درباره بلیت دربی سوال می‌کند که مطلع می‌شود گروهی از پیشکسوتان پیش از او به دفتر باشگاه مراجعه کرده و تعداد محدودی بلیت از مدیرعامل دریافت کرده‌اند. اما نوری که معمولاً برای گروهی از پیشکسوتان قدیمی‌تر که قادر به حضور در محل باشگاه نیستند بلیت تهیه می‌کند و آنها را به دستشان می‌رساند در این باره عنوان می‌کند که او تعداد بلیط بیشتری می خواهد.

محمد نوری در گفتگویی که با خبر ورزشی انجام داد با اشاره به این موضوعات اظهار داشت: «بعد از این صحبتی که با منشی آقای خطیر داشتم افشار لفظی یکی از کارکنان باشگاه به داخل اتاق رفت و بعداً با پاکتی بیرون آمد. وقتی پاکت را باز کردم دیدم فقط دو عدد بلیط در داخل آن است که خیلی به من برخورد و ناراحت شدم. ما معمولاً از مدیرعامل باشگاه برای دربی تعداد قابل توجهی بلیت می‌گرفتیم و آنها را بین گروهی از پیشکسوتان تقسیم می‌کردیم. وقتی این وضعیت را دیدم با ناراحتی به این موضوع معترض شدم که مدیرعامل از اتاق بیرون آمد و رفتار غیرقابل پیش‌بینی با من داشت.»

به گفته محمد نوری علی خطیر بعد از خروج از اتاق نسبت به این درخواست محمد نوری به شدت معترض و ناراحت شده و در حضور دیگران برخوردی دور از انتظار با پیشکسوت استقلال داشته است.

نوری در این باره گفت: «وقتی خطیر از اتاق بیرون آمد با عصبانیت به من گفت تو در رسانه‌ها علیه من مصاحبه می‌کنی حالا چه توقعی داری! حالا برو و باز هم علیه من مصاحبه کن!»

نوری ادامه داد: «من هم به او گفتم اگر انتقادی کردم به خاطر استقلال بوده و دلیلش این بوده که ایرادهایی در کار شما می‌دیدم که آنها را باید مطرح می‌کردم. من به عنوان پیشکسوت استقلال نمی‌توانم چشمم را روی خیلی مسائل ببندم.»

پس از این جر و بحث سرانجام علی خطیر به اتاق خودش برگشته و محمد نوری هم با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرده است. او پیش از خروج از باشگاه بلیت ها را هم همراه خودش نبرده است. وی در این باره گفت:« اگر قرار باشد به این شکل از مدیریت باشگاهی که ما خودمان جزو تاریخ آن هستیم و روزی روزگاری در آن بازی می‌کردیم که امثال علی خطیر پشت نیمکت‌های مدرسه نشسته بودند همان بهتر است که اینگونه زیر منت کسی نباشیم. بنابراین خودمان بلیط تهیه کردیم و برای دیدن بازی تیم محبوبمان به استادیوم رفتیم.»

ناگفته نماند؛ در ماه‌های اخیر اتفاقات عجیب و غریبی در حوزه مدیریت باشگاه استقلال در حال رخ دادن است که نمونه بارز آن مصاحبه‌های تند جواد نکونام نسبت به مسائل مربوط به باشگاه و انتقاداتش از شرایط تیم بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224713 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم پیشکسوتان پرسپولیس در مسابقات جام پیشکسوتان شهرداری تهران
  • پیش بینی تردد بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خودروی سواری در جاده‌های کشور
  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری ها از کل تولید
  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری‌ها از کل تولید
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • وزیر ورزش از پیشکسوت فوتبال عیادت کرد
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت فوتبال رفسنجان برگزار شد
  • از اختصاص محل اسکان مسافران نوروزی تا برگزاری تور دوچرخه سواری