Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت : ملت بزرگ ایران اسلامی برای برگزاری جشنهای 40 سالگی انقلاب آمادهگی کامل دارد 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص عمق بصیرت ملت ایران و یاس و ناامیدی دشمن در برابر این ملت سلحشور اشاره کرد و گفت؛ در شرایط کنونی مسئولان دستگاههای مختلف اجرایی، قانونگذاری و قضایه، تمام آحاد جامعه، اصناف و کسبه و در کل پیر و جوان باید آگاه باشند و در برابر دشمن حیله گر با آگاهی کامل به استقبال جشنهای چلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب  آمریکای جنایتکار و ایادیش در لجن فساد سیاسی، اخلاقی، اجتماعی غرق شده اند و امروز در موضع ضعف در برابر جمهوری اسلامی ایران هستند و این بشارت الهی است چراکه خداوند از ما حمایت می کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در ادامه سخنانش افزود: در شرایط فعلی کشور که به آگاهی و ایستادگی بیش از پیش نیاز است اگر فردی به دنبال سوء استفاده و پر کردن جیب خود باشد در جبهه دشمن قرار گرفته است و خداوند از خیانت او نخواهد گذشت.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد با این حال دولت باید با جدیت بیشتر به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کند و با کنترلهای بیشتر از سخت شدن شرایط اقتصادی جلوگیری کند و همه باید مصمم باشند که در این حوزه نیز با کمک هم از سختی ها عبور خواهیم کرد.  
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  همچنین به بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق اشاره کرد و گفت :  مرقد مطهر ائمه اطهار علیهم السلام نماد دین و غیرت است و مومنان باید هر چه در توان دارند برای بازسازی آنها تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود؛ به زودی همایشی برای جمع آوری کمکهای خیرین آذربایجان غربی برگزار خواهد شد و امیدواریم مومنان و خیرین استان برای پوشش سهمیه استان هر چه در توان دارند انجام دهند.
وی همچنین به برخی رفتارها در جراید اشاره کرد و گفت؛ خداوند متعال این بشارت را داده است که چهره منافقان را رو خواهد کرد و هرکس بخواهد در نظام الهی جمهوری اسلامی به نظام، دین و دیگر مقدسات مابه واسطه کینه قلبی مطالب غیر واقع منتشر کند نیت و رفتارش برای ملت آشکار خواهد د و خود در پیشگاه خداوند و ملت بی آبرو خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه ارومیه اذربایجان غربی خطبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی از ترافیک شهری ارومیه در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه شهری بر اساس ضوابط موجود و همچنین گره‌گشایی از ترافیک شهری در راستای رفاه حال شهروندان در اولویت مجموعه راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو، امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در دیدار با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: توسعه خیابان سرداران ۲ ارومیه در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهری ارومیه با جدیت دنبال می‌شود و راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر این امر اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه تعیین و تکلیف تعاونی‌های مسکن ارومیه در اولویت است، افزود: بررسی مسائل تعاونی‌های مسکن ارومیه با هدف رفع مشکل چندین ساله تعاونی‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تأمین خدمات آموزشی، درمانی، ورزشی، مذهبی و فضای سبز محلات و توسعه جدید شهری از مسائل ضروری و مورد توجه است.

حمزه‌لو ادامه داد: تولید مسکن از مسائل مورد توجه بوده و باید در کنار توجه به این مساله در خصوص تأمین خدمات در محلات جدید تدابیر لازم سنجیده شود.

وی عنوان کرد: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تأمین خدمات مورد نیاز مطابق استانداردهای شهرسازی بوده است.

حمزه‌لو تاکید کرد: توجه به این مسائل موجب ارتقای کیفیت زندگی شهری و رضایت‌مندی عموم می‌شود و رفع موانع اجرای پروژه‌های احداث مسکن فرصت خانه‌دار شدن خانوارها را فراهم می‌کند و این امر نیز در اولویت ما قرار دارد.

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر اجرایی شدن بازگشایی خیابان سرداران ۲ ارومیه تاکید کرد.

کد خبر 737339

دیگر خبرها

  • بررسی زیرساختهای جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • برداشت شکوفه‌های بیدمشک در آذربایجان غربی آغاز شد
  • گره‌گشایی از ترافیک شهری ارومیه در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • اماکن تاریخی و گردشگری آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از مسافران نوروزی
  • پیچیدن بوی عید نوروز در شهر ارومیه
  • مصدومیت سه تن در تصادف جاده ارومیه-سلماس
  • لغو پرواز ارومیه تهران به دلیل نقص فنی
  • مروری بر چند خبر آذربایجان غربی در اخبار ۶۰ ثانیه
  • پرواز ارومیه به تهران به دلیل نقص فنی لغو شد