Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون روابط کار اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گلستان در گفتگوی تلفنی با خبر سیمای گلستان گفت : یک کارگر ساختمانی باید برای بهره مندی از بیمه با همراه داشتن کارت مهارت فنی و حرفه ای در یکی از 16 رشته صنعت ساختمانی به دفتر انجمن صنفی مربوطه مراجعه و در سامانه خدمات رفاهی کشور ثبت نام کند تا اقدامات لازم برای این کار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنکوب افزود : پس از این مرحله بازرس های انجمن صنفی ، کارگران ساختمانی واجد شرایط را به بیمه تامین اجتماعی معرفی می کنند و محدودیتی برای بیمه این افراد وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه بازرس های بیمه هر 6 ماه یکبار از کارگران ساختمانی بیمه شده بازدید می کنند افزود : سازمان تامین اجتماعی بیمه فردی که وضعیت شغلی اش تغییر کرده باشد را قطع خواهد کرد.

دنکوب افزود : در این راستا تا کنون بیمه 110 نفر در بندرگز قطع شده است.

به گفته وی در بندر گز 600 کارگر ساختمانی بیمه هستند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کارگران ساختمانی بیمه کارگران ساختمانی تامین اجتماعی بیمه مهارت فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

tags # بازنشستگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • کمای سیاستی بازار مسکن
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان