Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم سپاهان میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد.
تک گل سپاهان اصفهان را الهام فرهمند از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
قضاوت این دیدار بر عهده سرور ساعدی با کمک های انسیه مافی نژاد و حدیث مهدوی بود.
شهرداری بم ۶ امتیاز، تفاضل امتیاز ۱۱ ، سپاهان اصفهان ۶ امتیاز، تفاضل امتیاز ۱۰ ، ذوب اصفهان ۶ امتیاز، تفاضل امتیاز ۶ و راه یاب ملل مریوان ۴ امتیاز، تفاضل امتیاز چهار تیم برتر جدول رقابتها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان پیروزی سپاهان فوتبال بانوان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند و پنالتی که به دست آورد در کنار رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان در طول فصل است.

سپاهانی‌ها در سه جام مختلف در این فصل به میدان رفتند، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که آنها در هر سه جام یکی از بهترین خط حملات را داشتند و گل‌های پرتعدادی به ثمر رساندند.

پیش از دیدار ملوان رامین رضاییان با 19 تاثیرگذاری ( 9 گل - 9 پاس گل - 1 پنالتی ) در صدر جدول تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان قرار داشت و پس از او رضا اسدی با 17 تاثیرگذاری مستقیم ( 13 گل - 4 پاس گل ) در رتبه بعدی قرار داشت.

شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد 15 رساند ( 14 گل در لیگ برتر و 1 گل در لیگ قهرمانان آسیا ) 2 پاس گل و با پنالتی که مقابل ملوان به دست آورد تاثیرگذاری خود روی گل‌های سپاهان را از 16 به 19 افزایش داد و در کنار رامین رضاییان قرار گرفت.

رامین رضاییان، شهریار مغانلو، رضا اسدی سه بازیکن کلیدی سپاهان در این فصل هستند که روی اکثر گل‌های این تیم تاثیرگذار بودند و در کنار آنها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا شکاری بیشترین نقش را داشتند و مکمل ستاره‌های سپاهان بودند.

دیگر خبرها

  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر