Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتصد دانش‌آموز دختر ناحیه دو آموزش و پرورش‌ شیراز، در قالب هفده اتوبوس توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله(ع) به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نظری ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: نگاه ولی امر مسلمین در سال‌های ابتدایی انقلاب به سپاه نشان از دوراندیشی و تدبیر بود که آثار و برکات آن را امروز در تمام عمر انقلاب می‌بینیم.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: سپاه همیشه فرزند انقلاب بوده و تمامی اقدامات در راستای ارتقا نظام جمهوری اسلامی ایران و برای مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرای در راستای اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه باید ارتباط مستمر با رسانه‌ها داشته باشند، افزود: مردم به‌عنوان ولی‌نعمت حق اطلاع از اقدامات انجام‌شده را دارند و مسئولین باید در کنار اطلاع‌رسانی به‌موقع سعه‌صدر خود را بالا ببرند.

نظری با یادآوری این مطلب که سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلفی همچون اجتماعی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، سازندگی و … مأموریت و تکالیف دارند اما عمدتاً نگاه جامعه به این مجموعه نگاهی نظامی و امنیتی بوده، تصریح کرد: طی سال گذشته در بخش محرومیت‌زدایی ۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بااعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۲۷۰ بسته شب یلدایی به ارزش ۹۴۵ میلیون تومان تهیه و میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: ۲۰۰ میلیون تومان بسته‌های لوازم‌التحریر و لباس برای اول مهر و توزیع ۹۷ سری جهیزیه در راستای ازدواج آسان بااعتبار ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان نیز از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در زمینه محرومیت‌زدایی طی سال گذشته بوده است.

وی تأکید کرد: بسیج سازندگی باهدف جریان سازی و ایجاد اندیشه خیر در میان مردم برای حوزه محرومیت‌زدایی از کمک‌های خیرین نیز استفاده کرده است که در این زمینه خیرین شهرستان کمک‌های قابل‌توجهی داشته‌اند.

نظری از اعطای ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه اشتغال‌زایی خبر داد و افزود: سال گذشته ۲ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا شد که یکی از آن‌ها برای اولین بار در نقطه مرزی باجگیران و باهدف رونق صادرات محصولات بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان یکی از خدمات بسیج را اردوهای جهادی قلمداد کرد که طی سال گذشته در حوزه کشاورزی و پزشکی ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر روز در ۲۲ روستا کمک‌رسانی شده است و یادآور شد: ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی نیز در طرح راهبردی به کشاورزی کمک شد و ۹۰ هزار دام سبک نیز واکسیناسیون شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷ برنامه شاخص تحت عنوان یادواره شهدا محلات، روستایی، شهری اقشار و … برای ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان، بیان کرد: ۱۳ برنامه آبروی محله برای ۱۴ هزار مخاطب و ۱۲۵ یادواره خانگی نیز در جهت تکریم خانواده شهدا در محل زدگی آن‌ها نیز برگزارشده است.

نظری یکی دیگر از اقدامات بسیج در حوزه فرهنگی را برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی و بصیرتی دانست و افزود: در ایام رحلت امام خمینی (ره) ۱۳۰ بسیجی به مرقد امام اعزام شدند و برای بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی تحت عنوان اردوهای راهیان نور نیز ۲۵۸ نفر اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه طرح تربیتی پیوند مدرسه، مسجد و خانواده توسط سپاه و با همکاری آموزش‌وپرورش در این شهرستان اجرایی شده است، تصریح کرد: این طرح در ۳ سطح برای ۲۲ مدرسه در قوچان اجرایی شده است که تاکنون ۳ هزار و ۴۲۴ دانش‌آموز در این طرح شرکت داشته‌اند و بازخورد خوبی از سمت دانش‌آموزان و خانواده‌ها دریافت شده است.

وی اعتکاف دانش‌آموزی در سال گذشته را یکی از بهترین و بزرگ‌ترین اعتکاف‌های استان خواند و خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در ۲ مرحله برای اعتکاف ثبت‌نام کردند و مساجد در این برنامه همکاری خوبی با مجموعه سپاه و بسیج داشتند.

نظری از راه‌اندازی دارالقرآن بسیج طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: ۵۲ واحد قرآنی با یک هزار و ۵۶۰ نفر عضو در حال فعالیت در این دارالقرآن هستند که سال گذشته یک هزار نفر از آنان در مسابقه قرآنی برای ۳۶ رشته شرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اینکه یکی از ضروریات امروز جامعه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای برای آن است، گفت: در این زمینه در سال گذشته ۳۲ هزار و ۹۸۰ نفر ساعت آموزش عمومی دیده‌اند که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آن آموزش تخصصی بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۵۰۰ مورد محتوای رسانه‌ای تولیدشده که ۳۰ درصد آن محتوای جریان ساز بوده است.

کد خبر 6084800

دیگر خبرها

  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام زائران عمره به عربستان از ۱۱ ایستگاه پروازی
  • حمایت دانش آموزان سیستانی و بلوچ از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • طنین زنگ اقتدار در مدارس سمنان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تامین می‌شود