Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کلاله گفت: نمایندگان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در مواردی که بحث نظام و ارمان های آن است، توجه ویژه ای داشته باشند تا دست به خودتحریمی نزنیم و مجمع نیز روند بررسی لایحه های FATF را متوقف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در گفتگویی با خبرنگار ما در واکنش به ارسال دو لایحه از لوایح FATF به مجمع تشخیص مصلحت، اظهار داشت: همانطور که در گذشته نیز اشاره داشتیم، FATF توطئه دشمن برای کشور ایران است و با اجرایی شدن این طرح، نوعی خود تحریمی را رقم خواهیم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگشت لایحه CFT توسط شورای نگهبان نشان از آگاهی و هوشیاری این شورا است و این خودحساسیت موضوع را می رساند و مسلما براساس قوانین موجود، لوایح برگشت خورده باید مجددا به رای نمایندگان مجلس برسد.
امام جمعه کلاله تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام روند بررسی لوایح ارسالی از سوی رئیس مجلس که به رای نمایندگان مجلس گذاشته نشده است را متوقف کند.
حجت الاسلام کشیری گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، می طلبد که نمایندگان مجلس نسبت به این اقدام لاریجانی واکنش مناسب نشان دهند.
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بلایی که 5+1 بر سر کشور و هسته ای آورد، در عبرتی برای نمایندگان ما باشد تا بل دستان خود، کشور را تحریم نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان

تین نیوز

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ماموریت داد که تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ نسبت به نصب دوربین های ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان اقدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایمانیه در جلسه بررسی وضعیت آزادراه شیراز اصفهان افزود: با توجه به پیگیری های انجام شد برای تامین اعتبارات لازم برای تکمیل این محور آزادراهی از طریق مولدسازی، ضرورت دارد که دستگاه های ذی ربط در اجرای توافقات سرعت عمل داشته باشند.

وی اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان نیز با توجه تعریف مثلث طلایی گردشگری بین استان های فارس، اصفهان و یزد، جاذبه های طبیعی پیرامون آزادراه شیراز اصفهان را با تمرکز بر حفظ محیط زیست معرفی و زمینه های استفاده گردشگران و عموم از این جاذبه ها را فراهم کند.

ایمانیه از مدیریت امور شعب بانک ملی و بانک مسکن استان نیز خواست ظرف ۲ هفته نسبت به پیگیری و واریز تسهیلات ماده ۵۶ برای اجرای قطعه تنگ خیاره به لپویی اقدام و نتیجه را اعلام کنند.

ایمانیه، همچنین به اداره کل راه و شهرسازی فارس ماموریت داد تا نسبت به بررسی اتصال آزادراه شیراز اصفهان به شهر مرودشت جهت سهولت بازدید از مجموعه تاریخی تخت جمشید اقدام و نتیجه بررسی را در جلسه آتی اعلام کند.

وی، همچنین از اداره کل امور عشایر فارس خواست که با هماهنگی شرکت ساخت و بهره برداری از آزادراه و همچنین فرمانداری های ذی ربط، تمهیدات لازم برای عبور ایمن ایلات یا تعیین مسیر جایگزین اتخاذ کند.

استاندار فارس، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس را نیز مامور کرد تا پیگیری لازم برای استقرار کامل اورژانس در آزادراه شیراز اصفهان طبق استانداردهای کشوری و حسب مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان انجام و نتیجه را اعلام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»