Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکلات کارگری با نمایندگان استان در مجلس با موضوع بررسی لایحه بودجه سال آینده برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این جلسه اظهارکرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از بزرگترین وزارتخانه‌های اجتماعی کشور است و در توسعه منابع انسانی نقش بسیار مهم و اساسی دارد که با توجه به جنس اجتماعی بودن مطالبات و خواسته‌ها در تلاش هستیم با همفکری و هم‌اندیشی با نمایندگان استان در مجلس در حوزه‌های مختلف همچون تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بهزیستی، اشتغال و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در جهت رفع نیاز و خواسته‌های مردم استان تلاش کنیم.

سنجری به تعداد افراد مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: بحث مقرری‌بگیران یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های ماست که قانون باید منابع مالی و زمینه برگشت به کار این افراد را در بودجه سال آینده مشخص و پیش‌بینی کند.

وی با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، تهیه و تجهیز آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، سهم بخش تعاون در استان، حمایت از صندوق‌های بازنشستگی افزود: این موارد کلیاتی است که در بودجه و تامین منابع مالی از اهمیت فراوانی برخوردار است و راهنمایی‌ها و نظرات ارشادی نمایندگان  می‌تواند در این‌باره بسیار موثر و مفید باشد.

سنجری به مشکلات و موانع موجود تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان و اقدامات انجام گرفته دبیرخانه کارگروه اشتغال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر منتظر ابلاغ مرحله سوم اعتبارات هستیم و تاکنون 92 درصد اعتبارات استان جذب و 13000 فرصت شغلی در روستاها فراهم شده که کار بسیار ارزشمندی در استان خراسان رضوی شکل گرفته و تنها استانی هستیم که موفق شدیم 30 درصد از اعتبارات ملی را در طرح مبتنی بر کشت جذب نوین زعفران جذب کنیم.

منبع : ایلنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعتبارات اعتبارات دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ظفری پور صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اجرای طرح «فجرانه» در خوزستان اظهار کرد: با اجرای این طرح، افراد مشمول می‌توانند با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومان ۱۱ قلم را که در سبد کالاهایی است، خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد: افرادی که مشمول طرح فجرانه هستند باید معادل ۵۳۰ هزار تومان کالا خریداری کنند تا یارانه ۲۲۰ هزار تومان فعال شود.

وی ادامه داد: برخی از مردم تصورشان این است که برای خرید اقلام تنها باید ۲۲۰ هزار تومان هزینه کنند در صورتیکه اینگونه نیست و باید خرید داشته باشند و بعد این مبلغ به عنوان تخفیف برای آنها فعال می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه طرح فجرانه از ۱۷ بهمن شروع شده است، بیان کرد: از ۱۷ اسفند ماه نیز مرحله دوم طرح فجرانه شروع شده که تاکنون یک سوم جامعه هدف از این یارانه استفاده کرده است.

وی گفت: حدود ۱۰ هزار فروشگاه در سطح استان خوزستان به طرح فجرانه متصل شده‌اند و شهروندان می‌توانند تا ۱۷ فروردین که پایان مرحله دوم است نسبت به استفاده از این یارانه اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد: مرحله سوم طرح فجرانه از ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6057964

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در خراسان رضوی به ۶.۲ درصد رسید
  • جلسه شورای عالی کار با وزرای کار و صمت ادامه دارد
  • تعداد زائران نوروزی ورودی به مشهد اعلام شد
  • ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی وارد مشهد شدند
  • ۱۴ درصد واحدها در بازرسی‌های ۱۵ تا ۲۷ اسفند دارای تخلف بودند
  • یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد
  • ورود بیش از ۲ میلیون زائر به مشهد
  • ابلاغ ۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای خراسان جنوبی
  • اکثر شهرها و روستاهای خراسان جنوبی دچار مشکل کم‌آبی هستند
  • دو خبر فرهنگی و اجتماعی از دوشهرستان