Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرمان که درمصلای امام علی این شهر اقامه شد افزود برخلاف سخنان عده ای خوش باور یا مغرض، نقشه دشمن علیه ما توهم نیست بلکه یک واقعیت است و دشمن به صورت آشکار و پنهان، توطئه های مختلفی را بر ضد ما طراحی می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ، حمله به اقتصاد کشور را از جمله مهمترین این توطئه ها دانست و گفت: دشمن با افزایش تحریم ها سعی دارد ما را در محاصره اقتصادی قرار دهد و دولت را در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم دچار مشکل کند . وی تلاش جدی برای کاهش ارزش پول ملی کشور و بالابردن تورم را یکی دیگر از نقشه های شوم دشمن دانست و تاکید کرد : هدف دشمن از همه این خباثت ها ، ایجاد نارضایتی در بین مردم است .
خطیب جمعه کرمان حمله دشمن به آرامش روانی مردم را جنبه دیگری از توطئه های دشمنان دانست و گفت دشمن با ایجاد جنگ روانی ، به آرامش روحی و روانی مردم نیز حمله میکند و سعی دارد اعتماد عمومی در جامعه را خدشه دار کند تا مردم نسبت به آینده و حل مشکلات ناامید شوند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی حمله عملی و آشکار دشمن به پیشرفتهای علمی ایران اسلامی را مصداق دیگری از تلاشهای خباثت آمیز دشمنان دانست و گفت تلاش برای جلوگیری از پیشرفت هسته ای کشور و تضعیف قدرت دفاعی ایران به خصوص در بحث صنعت موشکی ، مصداق بارز دشمنی های آشکار است . نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی خواص جامعه رسالتی بزرگ بر دوش دارند گفت : به فرموده امیرمومنان پرچم مقابله با انحراف از حق باید بر دوش افراد بصیر و با حوصله باشد و کسانی که صبر و بصیرت ندارند، نمی توانند عَلَم دفاع از حق را برافراشته نگه دارند.
خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه سلام ا... علیها و گرامیداشت ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام به سالروز شهادت آیت ا... مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت : این دو نهاد متولی علم و دین جامعه هستند و موفقیت کشور در همه عرصه هادر گرو وحدت و همدلی این دو قشر است و هر زمان این دو قشر از هم فاصله گرفتند کشور دچار مشکل شد. امام جمعه کرمان ابراز امیدواری کرد با تلاش بزرگان و برنامه ریزان حوزه و دانشگاه، این دو نهاد تاثیرگذار علمی همیشه در کنار یکدیگر و در خدمت اسلام و ایران عزیز باشند .

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان نماز جمعه علیدادی سلیمانی 23 آذر 97 وحدت حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن به آن دل بسته برای پیروزی، جنگ فرهنگی و ادراکی است که باید مراقب این عرصه بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ با حضور مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار کرد: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسردکننده خواند و افزود: امروز می‌بینیم که به فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، خاطرنشان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که بافکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جز بهترین کارهایی است که موردعنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌) و امام زمان (عج) هم واقع خواهد شد.

کد خبر 746403

دیگر خبرها

  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • ناگفته‌هایی از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • جزئیات جدید و هیجان‌انگیز از عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل | تصاویری از اولین لحظات پیش از شلیک موشک‌ها | تسلیحات استفاده شده در عملیات را ببینید
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • کاشتن نهال دشمنی ملک را بر باد می دهد / توسعه بدون شهروندان آزاد محال است