Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نظاميان صهيونيست به شرکت کنندگان در سي‌وهشتمين جمعه راهپيمايي «حق بازگشت» با عنوان «مقاومت حق قانوني است» حمله کردند.
به گزارش پارس‌تودي؛ نظاميان صهيونيست روز جمعه به سمت شرکت کنندگان در راهپيمايي حق بازگشت در شرق جباليا در باريکه غزه گاز اشک‌آور شليک کردند.
راهپيمايي مسالمت‌آميز «حق بازگشت» از 30 مارس 2018 به مناسبت «روز زمين» در باريکه غزه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 30 مارس تاکنون، 247 فلسطيني در اين راهپيمايي به ضرب گلوله‌ نظاميان اسرائيلي شهيد و بيش از 25 هزار نفر زخمي شده‌اند.
همچنين برخي رسانه‌هاي فلسطيني اعلام کردند، يک جوان فلسطيني به ضرب گلوله يک شهرک‌نشين نزديک اردوگاه الجلزون در شمال رام‌الله، مرکز کرانه باختري رود اردن زخمي شد.
جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) هم به مناسبت سي و يکمين سالگرد تأسيس اين جنبش اعلام کرد، گروه‌هاي مردمي منعکس کننده وحدت ملت فلسطين و حق آن در رويارويي با رژيم اشغالگر هستند.
کليدواژه فلسطين تظاهرات حق بازگشت

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) جانبداری آمریکا از رژیم صهیونیستی و استفاده از حق وتو علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد با وجود موافقت ۱۲ کشور عضو شورای امنیت را به شدت محکوم کرد.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکبار دیگر آمریکا در برابر اراده بین المللی ایستاد و مجدداً بر موضع خود علیه ملت فلسطین و حق آنان برای تعیین سرنوشت و تاسیس کشور مستقل فلسطین تاکید کرد و از رژیم اشغالگر برای مصادره حقوق ملت فلسطین و تلاش‌های انجام شده برای حل و فصل مساله فلسطین حمایت کرد.

از سوی دیگر جنبش فتح اقدام کشور آمریکا در استفاده از حق وتو علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

این جنبش فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت‌های آمریکا همیشه با حمایت همه جانبه از اشغالگری استعماری که تجاوزات وحشیانه آن علیه مردم غزه و کرانه باختری ادامه دارد در برابر حقوق ملت فلسطین و اراده آنها برای دستیابی به آزادی و استقلال ایستادگی کرده است به طوری که مواضع آمریکا حمایت از نسل کشی اشغالگران است که هم اکنون ملت فلسطین با آن مواجه شده است.

کد خبر 6082411 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس
  • حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه