Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:26:54 GMT

سکوت سرخپوشان برای فوت پیشکسوت استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۴۴۶

سکوت سرخپوشان برای فوت پیشکسوت استقلال

به گزارش خبرنگار مهر،  تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶.۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم رفت.

*در ابتدای بازی از علیرضا بیروند سیدجلال حسینی و محمد انصاری به عنوان سفیران نماز در فوتبال ایران تجلیل شد.

*برانکو قبل از سوت آغاز بازی سمت نیمکت پارس جنوبی جم رفت تا به مهدی تارتار و سایر نیمکت نشینان این تیم بازی خوشامد گفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*گادوین منشا در همان دقایق بازی با بازیکن پارس جنوبی جم برخوردی داشت همین موضوع باعث خونریزی بینی مهاجم نیجریه ای پرسپولیس شد تا دقایقی در کنار زمین به مداوا بپردازند.

*بازیکنان دو تیم  ابتدای بازی به دلیل درگذشت ایرج دانایی فرد پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران یک دقیقه سکوت کردند.

*در دقیقه ۱۳ این دیدار حسین ماهینی که با مصدومیت روبرو شده است و نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند تشویق شد

*مهدی رحمتی  کاپیتان استقلال تهران که شب گذشته پس از تساوی بدون گل این تیم در مقابل پدیده مشهد صحبت هایی را درخصوص داوری های لیگ برتر کرده بود امروز با شعارهای تند هواداران پرسپولیس روبرو شد.

*محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

کد خبر 4484795 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است

بازیکن سابق سپاهان در گفتگو با طرفداری در خصوص بازی حساس سپاهان و پرسپولیس صحبت کرد.

طرفداری | مهدی جعفرپور معتقد است فدراسیون و اکثر ارکان های فوتبال علیه سپاهان هجمه ایجاد می کنند.

مهدی جعفرپور، بازیکن سابق سپاهان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار طرفداری درباره بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت:

بازی از نظر پرسپولیسی‌ها حساس است و برای سپاهان که حرفه‌ای است یک بازی 3 امتیازی مانند سایر بازی‌هاست؛ هجمه‌ای که پرسپولیسی‌ها وارد می‌کنند به دلیل ترس از سپاهان و شخصیت این باشگاه بزرگ است.

وی ادامه داد:

سپاهان یکی از غول‌های آسیاست و در دل سایر تیم‌ها از سپاهان ترس وجود دارد، هجمه‌های زیادی که به راه افتاده به دلیل همین ترس است و همه تیم‌ها باانگیزه و ترس مقابل سپاهان بازی می‌کنند.

جعفرپور تصریح کرد:

سپاهان به گونه‌ای شده که قطب فوتبال را تغییر داده و اکنون تیم‌ها از سپاهان می‌ترسند، سپاهان شخصیتی گرفته و به تیم پرقدرتی تبدیل شده که حرفه‌ای است که بالاتر از قهرمانی است؛ این اتفاق زیبایی است که باید هواداران سپاهان به آن افتخار کنند.

پیشکسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

فدراسیون، کمیته انضباطی و همه ارکان فوتبال هجمه‌های زیاد و عجیبی علیه سپاهان ایجاد کردند که قابل باور نبود، این تیم نیز برای ایران است که در آسیا آبروداری می‌کند، شخصیت بالایی دارد و به خاطر ایجاد ترس هجمه وارد می‌کنند.

وی در مورد صحبت‌های اوسمار در برنامه فوتبال برتر گفت:

وقتی به عنوان سرمربی یک تیم انتخاب می‌شوی باید در مورد همه صحبت‌ها جزییات را در نظر گرفت، باید حرفه‌ای بود و در این مقطع زمانی از فصل لیگ برتر فوتبال چنین صحبت‌هایی را انجام ندهد، عمل غیرحرفه‌ای را در آنتن زنده تلوزیون انجام داد و شاید اتاق فکر پشت این موضوع بود ولی نباید چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کرد و حرفه‌ای نبود و فکر می‌کنم این صحبت‌ها برای پرسپولیس نیز بد خواهد شد‌

جعفرپور در مورد داوری‌ها نیز بیان داشت:

اتفاقات و اشتباهات داوری علیه سپاهان فقط برای امسال نیست، چند سال است داوری به سود یک تیم خاص است، چرا لیگ برتر برگزار می‌شود، بهتر است یک کاپ برای پرسپولیس در نظر بگیرند و لیگ را برای بقیه تیم‌ها برگزار کنند، حتی هواداران واقعی و پیش‌کسوتان پرسپولیس از قهرمانی با چنین رفتارهایی از سوی کمیته انضباطی و داوران را نمی‌پسندند.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان یادآور شد:

چطور VAR تاکنون در ایران استفاده نمی‌شود، ما که ندار نیستیم اما برای سود بردن یک تیم خاص از داوری‌ها این اتفاق نیفتاده است و حتی رئیس کمیته داوران اعلام می‌کند که چه اتفاقاتی برای این تیم خاص افتاده است.

وی همچنین عنوان کرد:

کمیته انضباطی روی همه ارکان سپاهان چند دوربین گذاشته و کوچک‌ترین رفتارها را بررسی می‌کنند اما نگاه‌هایشان نسبت به بازیکنان تیم‌های پایتخت متفاوت است، تفاوت رأی امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر نشان می‌دهد، پشت پرده چیزهایی وجود دارد.

جعفرپور در پایان گفت:

مورایس مربی بادانش و باکیفت است و در مقطعی از فصل دچار جو رسانه‌ها، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شد و فشار زیادی روی این مربی وارد شد که سبب انجام برخی اشتباهات شد، هواداران سپاهان توقع بیشتری از مورایس داشتند زیرا زیرا کاربلد و بادانش است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی؛ به جای تنبیه باید حسینی را تشویق کنید!
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است