Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:02:54 GMT

6 تساوی بدون گل علیه بالانشینی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۵۷۲

6 تساوی بدون گل علیه بالانشینی استقلال

آبی های تهرانی در نیم فصل اول 6 مسابقه را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساندند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار با پدیده نیز به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا برای ششمین مسابقه نیم فصل اول، با این نتیجه زمین را ترک کند و پر تکرار ترین نتیجه نیم فصل اول را برای خود رقم بزند.


آبی های تهرانی در دیدار با پیکان، نساجی مازندران، فولاد خوزستان، پرسپولیس، ماشین سازی و پدیده با این نتیجه از زمین خارج شدند تا بیش از همه نتایج، این نتیجه برای استقلال تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال در کنار این 6 تساوی در دیدار با ذوب آهن نیز به تساوی رسید تا در نیم فصل اول 7 تساوی در کارنامه خود داشته باشد و با این از دست دادن امتیازات از جمع مدعیان فاصله گرفته باشد.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!

خبرگزاری فارس، در گزارشی از برگزاری بازی آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خبر داده و این موضوع را به ماجرای بغل‌کردن جیمی‌جامپ زن توسط کاپیتان استقلال در جریان بازی لیگ برتری آلومینیوم-استقلال در ورزشگاه اراک مرتبط کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشته است: «سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبان‌گیر تیم آلومینیوم نیز بشود.»

در ادامه آمده: «براساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن گفتن این خبر به فارس اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!