Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی با بیان این که اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان در ارومیه برگزار می‌شود گفت: ۴ دختر اپه ایست ارومیه‌ای به این اردو دعوت شدند. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

شهریار نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان در شهر ارومیه اظهار داشت: این دوره از اردو از بیست و یکم آذرماه شروع شده و تا بیست و نهم این ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سما کشی آده، مبینا بافراست، فریماه باباپور و زهرا مرد تیز خراب از شهر ارومیه در این دوره از اردو در کنار 6 شمشیرباز دیگر حضور دارند.

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی با بیان این که ورزشکاران این دوره از استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، البرز و یزد هستند گفت: زهرا عیدی شاطر، فاطمه خراسانی، مائده رضایی، آنوشا شهابی، مهسان ایوبی و غزل حاج علی اکبری دیگر شمشیربازان حاضر در اردو هستند.

اراک| استان مرکزی میزبان اردوی تیم ملی شمشیربازی کشور می‌شودقهرمانی اصفهان و خراسان‌رضوی در المپیاد شمشیربازی بانوان و مردانجام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان| تیم ایران به مدال برنز رسید

وی با اشاره به نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور یادآور شد: تیم دختران آذربایجان غربی در این مسابقات مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش فلوره انفرادی شیدا حسینی و هانیه خوش خواهی از آذربایجان غربی به ترتیب مدال‌های نقره و طلا را از آن خود کردند.

نوبخت تاکید کرد: در بخش انفرادی این مسابقات نیز سما کشی آده مقام سومی را به دست آورد و در بخش تیمی اسلحه فلوره تیم استان متشکل از زهرا حیدرزاده، شیدا حسینی، هانیه خوشخواهی و هلیا اسماعیل زاده مدال طلا را از آن خود کرده و آنیتا بیات ماکو، زهرا مرد، فاطمه احمدی و سما کشی آده در بخش تیمی اسلحه اپه به مقام دومی بسنده کردند.

انتهای پیام/ن

R41361/P1361/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه