Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@04:06:36 GMT

تراکتورسازی 1-2 فولاد؛ بازگشت امپراطور!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۶۰۷

بازگشت دوباره قطبی به فوتبال ایران، با پیروزی همراه شد.

طرفداری- از چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه1-2 به سود فولاد به پایان رسید.

هفته پانزدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

تراکتورسازی تبریز-فولاد خوزستان

جمعه، 24 آذر ماه، ساعت 15:00

ورزشگاه یادگار امام تبریز

گروه داوری: بیژن حیدری-علیرضا ایلدروم-عسگر محمدی-یاسر همرنگ

ناظر: فریدون اصفهانیان

گلها: رضا میرزایی (24) - لوسیانو پریرا (50) علیرضا نقی زاده (76)

ترکیب تراکتورسازی:

 محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌ فر، علیرضا نقی‌ زاده، مهدی مهدی‌ پور، مسعود‌ شجاعی، یوکیا سوگیتا، قائم اسلامی‌ خواه و محمدرضا آزادی

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، سینا مریدی و رضا میرزایی

گزارش بازی:

تراکتورسازی چند دقیقه ابتدایی را با شور و حال فراوان هواداران هجومی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 4 این دیدار ضد حمله بازیکنان فولاد توسط رضا میرزایی کلید زده شد، اشتباه محمد طیبی در محوطه جریمه توپ را به شیمبا رساند و شوت این بازیکن را محسن فروزان به زیبایی مهار کرد و در برگشت هم ضربه بازیکن فولاد برگشت داده شد. فولاد در این دقایق به خوبی فشار می آورد و چندین ضربه کرنر را راهی دروازه تراکتورسازی کرد که بی فایده بود. در دقیقه 24 این دیدار، روی حرکت سوگیتا تراکتورسازی صاحب ضربه کرنر شد. پاس حاج صفی با ارسال ناقص شجاعی همراه شد و میرزایی یک ضد حمله را برای فولاد ترتیب داد. سرعت بالای رضا میرزایی سبب شد تا این بازیکن به زیبایی بازیکنان تراکتورسازی را جا بگذارد و با فروزان تک به تک شود. ضربه این بازیکن پس از برخورد با تیر دروازه به گل تبدیل شد تا فولاد تا دقیقه 25، 1-0 از تراکتورسازی پیش بیفتد. پس از گل فولاد، تراکتورسازی توپ و میدان را در اختیار گرفت اما در ایجاد موقعیت خطرناک موفق عمل نمی کرد. اشتباهات پیاپی بازیکنان تراکتورسازی در میانه میدان، فرصت موقعیت سازی را به بازیکنان تراکتور نمی داد. فولاد روی ضد حملات بسیار خطرناک نشان می داد و در این دقایق صاحب چنیدن ضربه کرنر شد.

با شروع نیمه دوم تراکتورسازی گل دوم را خورد! اشتباه بازیکنان تراکتورسازی در خط دفاعی سبب شد توپ به شیمبا برسد؛ پاس شیمبا به زبیدی رسید و خطاری دانیال اسماعیلی فر روی این بازیکن، یک ضربه پنالتی را تقدیم فولاد کرد. شیمبا بر خلاف جهت حرکت فروزان توپ را به تور دروازه های تراکتورسازی رساند تا شاگردان قطبی تا دقیقه 50، دو گل پیش بیفتند. پس از گل دوم فولاد، تراکتورسازی سراسر حمله شد. حرکات زیبای دانیال اسماعیلی فر موقعیت های خوبی را برای بازیکنان تراکتورسازی به وجود آورد، اما مهاجمین این تیم، در گلزنی ناموفق بودند. تراکتورسازی همچنان به حملات پر دامنه خود ادامه می داد اما دفاع جانانه بازیکنان فولاد خوزستان، از گل های خود به خوبی محافظت می کردند. در دقیقه 76 این دیدار، ارسال احسان حاج صفی از روی نقطه کرنر با ضربه سر علیرضا نقی زاده همراه شد و این توپ به گل اول تراکتورسازی تبدیل شد. در دقیقه 81 این دیدار، دانیال اسماعیلی فر فرصت خوبی برای به تساوی کشاندن این دیدار داشت اما شوت این بازیکن در میانه راه توسط مدافعین فولاد برگشت داده شد. تراکتورسازی همچنان حمله می کرد اما در ایجاد موقعیت خطرناک مانند اکثر دقایق این دیدار، ناموفق بود. در دقیقه 93 این دیدار ضد حمله زیبای بازیکنان فولاد شیمبا را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت فولاد موفق شد با نتیجه 2-1 تراکتورسازی را در خانه خود شکست دهد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد