Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@20:14:12 GMT

پیروزی پرسپولیس برابر پارس جنوبی در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۶۷۴

ساعت 24- تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در پایان نیمه اول با یک گل شاگردان تارتار را شکست دهد.

دو تیم فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک گله شاگردان برانکو ایوانکویچ پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در نیمه نخست، متعادل آغاز شد و جنگ در میانه‌های زمین برای توپ جریان داشت.

دو تیم، توپ را تا پشت محوطه جریمه حریف، خوب جلو می‌بردند اما بی‌دقتی در پاس آخر باعث می‌شد توپ به مهاجمان دو تیم نرسید و موقعیت خاصی تا دقیقه ۳۰ روی دروازه‌ها ایجاد نشود.

در دقیقه ۳۰ حرکت زیبای بازیکنان پرسپولیس با همکاری منشا، علیپور و عالیشاه به سمت چپ رسید تا شماره ۲ سرخ‌ها با پاس در عرض، علیپور را صاحب توپ کند و این مهاجم پس از عبور از مدافع پارس جنوبی با پای چپ توپ را به تور دروازه رحمان احمدی بچسباند.

پس از گل، سرخ‌ها بازی را در دست گرفتند و رحمان احمدی موقعیت تک به تک را از سعید حسین‌پور گرفت و مانع به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس شد.

پس از این موقعیت، پارس جنوبی هم فرصت‌های نصف و نیمه‌ای روی دروازه پرسپولیس ایجاد  کرد اما قدر آن‌ها را ندانست تا شاگردان تارتار نیمه اول را با شکست به اتمام برسانند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، احمد نوراللهی، آدام همتی، سعید حسین‌پور، شایان مصلح، علی علیپور، سیامک نعمتی و گادوین منشا

ترکیب پارس جنوبی: حمان احمدی، محمد ستاری، حامد نورمحمدی، محسن بنگر، سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی، محمد نوری، حسین پورامینی، نیما انتظاری، مجید علیاری، ابراهیم صالحی

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس از تجلیل ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر همزمان با فرارسیدن روز معلم خبر داد. - اخبار استانها -

رضا صفایی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در عسلویه با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم، با مصوبه کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس، از تمام معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل می‌شود.

وی تعداد معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر شامل کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود 5 هزار نفر عنوان کرد.

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

وی با قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت‌های پتروشیمی عضو شورای راهبردی، چنین اقدامی را بی‌سابقه و برای نخستین بار عنوان کرد و گفت: البته مدیران عامل عضو شورای راهبردی این اقدامات را در مقابل مقام والا و شامخ معلمان ناچیز دانست و به دنبال توسعه خدمات خود به آنان هستند.

صفایی در پایان تصریح کرد: به ازای هر یک از این عزیزان مبالغی به‌عنوان هدیه روز معلم به حساب آموزش و پرورش واریز شد تا به نحو مطلوب از تمامی معلمان بازنشسته و شاغل در هر 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل شایسته شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس