Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@16:43:46 GMT

قتل فریبا پس از انتشار عکس های زشت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۶۸۶

حوادث رکنا: فریب دوستم را خوردم. اصلا نمی دانستم این کار از نظر قانونی جرم است و مجبور شدم دست به قتل بزنم.

به گزارش گروه حوادث رکنا، شهلا دختر ۱۷ساله که به اتهام قتل دستگیر شده است به بازپرس پرونده گفت:پدرم برایم سیستم رایانه ای خرید تا به تحصیلم کمک کند اما من به واسطه مینا در شبکه های اجتماعی عضو شدم و بیشتر اوقاتم را پای رایانه سپری می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا این که روزی مینا با پسری در خیابان آشنا شده بود به من گفت: فریبا هم(که یکی دیگر از دوستانمان بود) با همان پسر آشنا شده است و من از این موضوع خیلی ناراحتم.

دختر ۱۷ساله ادامه داد: من تصمیم گرفتم عکس های اورا در صفحات مجازی از طریق سیستم رایانه ای ام منتشر کنم. من هم که تحت تأثیر احساسات قرار گرفته بودم و ازعاقبت چنین کار اشتباهی خبر نداشتم.

او گفت: چند روز بعد مینا بمن زنگ زد و گفت فریبا می خواهد از تو به دلیل انتشار عکس هایش شکایت کند و بمن گفت آن کار کثیف را انجام دهم. با هم با ماشینش فریبا را تعقیب کردیم و من از ماشین پیاده شدم و فریبا را از بالای پل عابر به پایین پرت کردم.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل پس از شنیدن اظهارات وی مقدمات انتقال اورا به بازداشتگاه فراهم کرد.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 تنبیه کودک 3 ساله با آب جوش کتری توسط مادر موقرمز و دوستانش !+فیلم کشف جسد کودک 3 روزه در سطل زباله / مادر بی رحم صدای گریه کودک را خفه کرد!+عکس مرگ عجیب و ناگهانی مرد جوان با اصابت سنگی بی هدف + تصویر دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در مشهد+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث جرم مجازات فریب قانونی اشتباهی عکس زن فیلم مرد زندگی قتل ایران عروسی دختر خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)

به گزارش  صدای ایران از خبرآنلاین، توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».


دیگر خبرها

  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • یک ادعای جنجال درباره پدر مهران غفوریان + عکس