Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@12:34:04 GMT

سه امتیاز ارزشمند برای فولاد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۷۰۲

تیم فوتبال فولادخوزستان در اولین حضور افشین قطبی موفق شد با سه امتیاز حساس و ارزشمند به خوزستان بازگردد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تراکتورسازی نیمه اول دیدار برابر فولادخوزستان را با شکست یک بر صفر به رختکن رفت.  با این نتیجه حالا آنها از جمع مدعیان تا حدودی عقب خواهند افتاد و همین هم انگیزه مضاعفی برای آنها خواهد بود تا در حضور نزدیک به 70 هزار نفر هوادار در ورزشگاه خانگی، نیمه دوم طوفانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  البته در این بین از فولادخوزستان هم غافل نشوید که با افشین قطبی نیمه خوبی پشت سر گذاشت و برای حفظ پیروزی برنامه های ویژه ای خواهد داشت. شرح نیمه اول

25 دقیقه ابتدایی این بازی را می توان به تیم فولادخوزستان اختصاص داد؛ چرا که آنها بهتر از حریف توپ را در زمین به گردش در می آوردند و چند موقعیت گل هم ایجاد کردند که البته با واکنش های فروزان و بی دقتی بازیکنانشان از بین رفت.

در دقیقه 24 در نهایت روی یک حرکت سریع، تیم میزبان با ضربه رضا میرزایی پیش افتاد. پس از این گل، تراکتورسازی جلوتر آمد ولی آنها در بخش میانی اشتباهات زیادی داشتند و به همین دلیل نمی توانستند، خطری جدی را روی دروازه میهمان خود ایجاد کنند. پایان نیمه اول توام با ضربه ایستگاهی دانیال اسماعیلی فر بود ولی این توپ هم به جایی نرسید تا حالا در انتظار نیمه دوم و تفکرات مربیان دو تیم باشیم.

 

شرح گل

فولادخوزستان (1-0): در دقیقه 24 فولادخوزستان از یک ضدحمله به بهترین نحو استفاده کرد تا رضا میرزایی با پاس بسیار خوب مهدی زبیدی در موقعیت بسیار خوبی قرار بگیرد؛ وقتی میرزایی پس از چند گام حرکت با توپ به محوطه جریمه رسید، از زاویه ای بسته توپ را به دروازه شوت کرد و توپ پس از برخورد به دیرک عمودی نزدیک به فروزان، وارد دروازه شد.

 فولادخوزستان (2-0): حرکت زبیدی در شرایطی که تعادل مناسبی هم این بازیکن نداشت، با اشتباه دانیال اسماعیلی فر به ضربه پنالتی تبدیل شد تا شیمبا برخلاف حرکت فروزان در دقیقه 51 گل دوم فولادی ها را در ورزشگاه یادگار امام و در حضور 70 هزار هوادار تبریزی ثبت کند.

تراکتورسازی (2-1): دقیقه 76 ارسال کرنر توسط احسان حاج صفی روی تیرک اول با ضربه سر نقی زاده قطع شد تا اختلاف به حداقل برسد و بازی در دقایق باقی مانده جذاب تر شود.

 

لحظات حساس:

دقیقه 2: اشتباه محمد طیبی موقعیت خوبی برای شیمبا فراهم کرد ولی ضربه این بازیکن با واکنش خوب فروزان برگشت داده شد. در برگشت باز هم فولادی ها یک شوت دیگر به سمت دروازه زدند که اینبار هم فروزان واکنش نشان داد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 9: ارسال کرنر توسط فولادی ها انجام شد و شیمبا هم به توپ ضربه زد ولی توپ با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 19: ارسال سوگیتا بازیکن ژاپنی تیم فوتبال تراکتورسازی از سمت راست خط دفاعی فوتبال انجام شد ولی مرادیان از دروازه خروج کرد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 38: ارسال دانیال اسماعیلی فر در محوطه جریمه با ضربه قائم اسلامی خواه همراه شد ولی توپ نه دقت داشت و نه سرعت و با مشایعت مرادیان از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: شوت دانیال اسماعیلی فر از روی ضربه ایستگاهی با فاصله ای کم به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 46: تیم تراکتورسازی خیلی سریع حملات خود را آغاز کرد ولی مدافعان فولاد در محوطه شش قدم هر چند دستپاچه ولی توپ را بازگشت دادند.

دقیقه 60: حرکت سریع و تکنیکی اسماعیلی فر با پشت سر گذاشتن دو مدافع راست تیم فولادخوزستان با شوتی قدرتمند همراه شد که مرادیان توپ را به محوطه بازگشت داد؛ در بازگشت علیرضا نقی زاده می توانست توپ را به گل تبدیل کند که ضربه او با برخورد به تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 62: ضربات مسعود شجاعی و سوگیتا در دو دقیقه مدافعین و دروازه بان فولادخوزستان را به دردسر انداخت. در این دقایق شاگردان محمد تقوی به شدت به دنبال رسیدن به اولین گل بازی هستند.

دقیقه 64: شوت آرام بیت سعید از پشت محوطه جریمه به راحتی در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه 75: یک ارسال دیگر به محوطه جریمه تراکتورسازی سبب شد تا موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد شود ولی نداشتن یک مهاجم هدف، یکی از مشکلات بزرگ تراکتورسازی است که قطعا در نیم فصل فکری به حال آن خواهد شد.

دقیقه 82: شوت دانیال اسماعیلی فر در میانه های راه با مدافعین فولاد برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 3+90: تیم فولادخوزستان در یک ضدحمله توسط شیمبا با دروازه حریف تک به تک شد ولی ضربه مهاجم برزیلی فولاد با فاصله کمی راهی اوت شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی فولاد خوزستان افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید.

فولاد برای جدا شدن از منطقه سقوط نیاز به ۳ امتیاز کامل این دیدار خانگی داشت و در مقابل حمید مطهری به دنبال کسب اولین برتری با تراکتور بود تا با توجه به توقف سپاهان اصفهان، بتواند به رتبه سوم جدول و کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شود.

شاگردان حمید مطهری خیلی زود در دقیقه ۱۴ موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. ارسال آلوز از روی نقطه کرنر در محوطه جریمه فولاد با ضربه قیچی برگردان تماشایی شجاع خلیل‌زاده وارد دروازه میزبان شد.

در دقیقه ۷۸ جفرسون باهیا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای فولاد در ادامه دیدار سخت‌تر شود. در حالی که فولاد به دنبال گل تساوی بود این تراکتور بود که در دقیقه ۸۷ گل دوم را به ثمر رساند. روی یک ضد حمله سجاد آشوری که تازه به میدان آمده بود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک پاس در عرض ریکاردو آلوز را در مقابل دروازه خالی فولاد قرار داد تا این هافبک پرتغالی به راحتی دروازه کنت را باز کند.

با این نتیجه تیم فوتبال تراکتور ۴۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل فولاد با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزدهم ماند تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

تیم داوری: بیژن حیدری، علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی/ ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب ابتدایی فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا.

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ابتدایی تراکتور تبریز:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده.

سرمربی: حمید مطهری

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد