Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:25:51 GMT

جزئیات بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش‌وپرورش

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۷۲۴

جزئیات بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش‌وپرورش

برگزاری مراسم ویژه تقدیر از دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده و مراسم روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش به منظور تقدیر از پژوهشگران برگزیده کشوری، معلمان پژوهنده برگزیده کشوری از مهمترین برنامه های هفته پژوهش سال ۹۷ در وزارت آموزش و پرورش هستند.

به گزارش ایسنا برگزاری مراسم ویژه تقدیر از دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده و مراسم روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش به منظور تقدیر از پژوهشگران برگزیده کشوری،  معلمان پژوهنده برگزیده کشوری، طرح‌های پژوهشی برگزیده کشوری در حوزه تعلیم و تربیت، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری برگزیده کشوری در حوزه تعلیم و تربیت، تجارب برتر مدیریت پژوهشی در استان‌ها و معاونت‌ها، معرفی مدیران پژوهش‌سراهای برتر دانش‌آموزی، دانشجو معلمان پژوهشگر و دانشجویان تربیت دبیر پژوهشگر برگزیده از مهمترین برنامه های هفته پژوهش سال ۹۷ در وزارت آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم هفته پژوهش امسال از ۲۴ تا ۳۰ آذر در سراسر کشور برگزار می‌شود. در این زمینه وزارت آموزش و پرورش نیز همگام با ستاد ملی بزرگداشت پژوهش و فناوری مستقر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت‌هایی را از سطوح عالی و ستادی تا سطح مدرسه و کلاس برنامه‌ریزی کرده است و اجرا می‌کند.مهمترین برنامه های بزرگداشت هفته‌پژوهش در وزارت آموزش و پرورش همانند سنوات قبل در دو روز برگزار می‌شود.

به گزارش سایت وزارت آموزش و پرورش ،مراسم ویژه تقدیر از دانش آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده با حضور محمد بطحایی - وزیر آموزش و پرورش و منصور غلامی - وزیر علوم - شنبه (۲۴ آذرماه )در مدرسه دخترانه یاس نبی  (ص)  و مراسم روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، پژوهشگران، اساتید، صاحبنظران به منظور تقدیر از پژوهشگران برگزیده کشوری،  معلمان پژوهنده برگزیده کشوری،  طرح‌های پژوهشی برگزیده کشوری در حوزه تعلیم و تربیت،  پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری برگزیده کشوری در حوزه تعلیم و تربیت، تجارب برتر مدیریت پژوهشی در استان‌ها و معاونت‌ها، معرفی، مدیران پژوهش‌سراهای برتر دانش‌آموزی، دانشجو معلمان پژوهشگر و دانشجویان تربیت دبیر پژوهشگر برگزیده روز یکشنبه (۲۵ آذرماه) در موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت زیر بنا و اساس جامعه است

 علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه برنامه های هفته سلامت، که  با حضور آذریان رئیس مرکز بهداشت، اعضای شورای اداری و تامین و دانش آموزان بود این رویداد، که با شعار "سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" برگزار شد، به اهمیت سلامت در سطح خانواده‌ها و جامعه تاکید داشت.

وی افزود:این مراسم نمادین از پیوند میان ارکان مختلف جامعه و تعهد آن‌ها برای‌فرهنگ‌سازی سلامت است،ما باید همچنان در جهت ارتقاء سطح آگاهی و بهبود شرایط سلامت تلاش کنیم.

این رویداد نه تنها بستری برای افزایش آگاهی در زمینه سلامت بود، بلکه فرصتی برای تقدیر از تلاش‌های فردی و گروهی که در زمینه سلامت جامعه نقش دارند، فراهم آورد. جامعه تفتان با این همکاری‌ها قدمی بزرگ در مسیر تحقق شعار هفته سلامت برداشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان تفتان  تصریح کرد: گرامی می داریم شهدای انقلاب از صدر تاکنون شهدای امنیت و شهدای سلامت به ویژه مدت کرونا
ضمن تقدیر از سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق  با اقتدار و هیبت و گنبد پوشالی به اصطلاح گنبد آهنین ودوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامی میداریم.

وی افزود: فرزند سالم در خانواده و والدین سالم بوجود می آید و هر چه جامع سالم  و سلامت باشد هزینه درمان بستری  کمتر می شود. 

شهنوازان گفت: در حدیث  اسلام  بر حفظ پاکیزگی نظافت و سلامت تاکید شده است 

حمید آذریان رئیس مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان نیز در حاشیبه این مراسم گفت گفت: هفته سلامت فرصتی است برای نوآوری و تجدید نظر در رویکردهای ما به مسائل بهداشتی و درمانی. ما می‌خواهیم با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و همکاری‌های گسترده‌تر با موسسات آموزشی و نهادهای مدنی، برنامه‌هایی را پیاده‌سازی کنیم که به طور مستقیم بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارد و آنها را در جهت دستیابی به بهترین شرایط سلامت یاری می‌رساند.

امروزه، سلامتی نه تنها یک حق فردی بلکه یک تعهد جمعی است. ما در مرکز بهداشت با برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه، می‌کوشیم تا هر شهروند، نه تنها به اطلاعات سلامت دسترسی داشته باشد بلکه بتواند در بهبود سلامت خود و جامعه نقش فعالی ایفا کند. تقدیر از سفیران سلامت دانش‌آموز نمونه‌ای بارز از این مشارکت مردمی است و نشان می‌دهد که هر فردی، صرف نظر از سن و سال، می‌تواند در افزایش آگاهی و بهبود شرایط سلامت جامعه‌اش مؤثر باشد.

فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده در این هفته، الهام‌بخش برای فعالیت‌های آتی باشند و در طولانی مدت به افزایش سطح سلامت عمومی کمک کنند. او بر اهمیت همکاری و همراهی همه افراد جامعه تأکید ورزید و خواستار مشارکت فعالانه‌تر شهروندان در امور مربوط به سلامت شد.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاهی از دستاوردهای سلامتی به نمایش گذاشته شد که بینندگان زیادی را به خود جلب کرد. همچنین، در بخشی از مراسم، از دانش‌آموزان سفیران سلامت تقدیر به عمل آمد، که نشان‌دهنده نقش پررنگ آنها در ترویج سلامتی در بین همسالان و خانواده‌های خود است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش