Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به هیچ کدام از تعهدات خود در رابطه با برجام عمل نکرده است، گفت: برجام هیچ دستاوردی برای جمهوری اسلامی ایران نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،« حجت الاسلام ناصر صالحی » امروز( جمعه، ۲۳ آذر) در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه فرانسه مهد دموکراسی است، اظهارکرد: چهارچوب دموکراسی در فرانسه رعایت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با اشاره به اینکه روزی که کشور سوریه با تحریک جبهه استکبار جهانی در آشوب بود نشستی در فرانسه با هدف براندازی سوریه برگزار شد، افزود: امروز مکرون، رییس جمهور فرانسه دم از خویشتن داری می‌زند.

 

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش ها سازمان ملل متحد، کشور یمن را نماد بزرگترین قحطی جهان اعلام کرده است، تصریح کرد: در برابر این وضع موجود در یمن از حامیان به ظاهر حقوق بشر و طرفداران دموکراسی صدایی درنمی‌آید.

 

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به هیچ کدام از تعهدات خود در رابطه با برجام عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: برجام هیچ دستاوردی برای جمهوری اسلامی ایران نداشته است.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی از پایبندی به برجام تنها به لبخندهای دوستانه پشت میز مذاکره اکتفاء کرده است.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا به برگزاری نشست بی‌خاصیت شورای همکاری خلیج فارس به میزبانی ریاض اشاره کرد و افزود: تنها از کشورهای عربی سه کشور عربی در این نشست حضور پیدا کردند و این نشان دهنده این است از کشورهای عربی و خلیج فارس کسی حاضر به حضور در خاک عربستان سعودی نیست.

 

وی با انتقاد از تحویل دادن خودروهای بی‌کیفیت به مردم، اظهارکرد: خودروسازان داخلی خودروهای بی‌کیفیت را با قیمت‌های بالا تحویل مردم می‌دهند.

 

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه در بخش نظارت با مشکلات افسارگسیخته‌ای در کشور مواجه هستیم، گفت: فروشندگان حاضر به جریمه شدن هستند، اما حاضر نیستند دست از گران‌فروشی بردارند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز خراسان جنوبي نماز جمعه ایران کرمان استان بوشهر مجلس ترامپ خودروسازان برجام خطبه نماز جمعه بندر آستارا یمن سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «جمال اسدی» در بیانیه ای با تقدیر از اقدامات دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر تروریست‌های جنایتکار آورده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ»(آل عمران/126)
پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم کودک‌کش اسرائیل و دولت جنایتکار آمریکا و عوامل نگون سارشان در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سیدرضی موسوی و شهدای مظلوم کرمان و نیز شهدای راسک، قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد وگوشه‌ای از آلام خانواده‌های شهدا و ستم‌دیدگان از استکبار جهانی را التیام بخشید و بخشی از اقتدار و توانمندی‌های نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران را بر همگان به ویژه دشمنان اسلام نشان داد.
 
اینجانب همصدا با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان گلستان، دقت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه اطاعت از فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله از خدای عزیز جبار نابودی هر چه زودتر رژیم کودک‌کش اسرائیل و استکبار جهانی و عزت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه خواستاریم.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • عملیات «وعده صادق» علیه همه استکبار جهانی بود
  • غرش غرور آفرین پهپادها و موشک های یاران حاج قاسم هیمنه ی پوشالی و تار و پود ظلم و استکبار جهانی را فرو ریخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار بود
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • فرو ریختن ابهت پوشالی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق
  • پیام های کاهش شرکت در نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد